Palkinnot

M&M 16.2.2016 13:49 päivitetty 3.3.2016 15:39

Suomalaiskuvaaja niitti palkintoja kansainvälisessä valokuvakisassa

Onni Wiljami Kinnunen

Make it Simplen ja Onni Wiljami Kinnusen konseptikuvat voittivat kultaa kansainvälisessä One Eyeland -valokuvakilpailussa.

Mainostoimisto Make it Simplen Ebelt-joustovyölle suunnittelemat konseptikuvat on palkittu Gold Awardilla kansainvälisessä One Eyeland -valokuvakilpailussa.

Palkitut kuvat otti valokuvaaja Onni Wiljami Kinnunen. Hänet palkittiin kilpailussa myös henkilökohtaisen kuvaajaluokan pronssisijalla.

Vuosittain järjestettävä One Eyeland Awards on yksi maailman suurimmista valokuva-alan kilpailuista. Ammattivalokuvaajien lisäksi kisassa palkitaan amatöörikuvaajia, opiskelijakuvaajia, kuvankäsittelijöitä, CGI-artisteja ja mainostoimistoja.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kilpailut

25.02.2017 12:01

Metsästätkö leijonaa? – Mainoskilpailujen plussat ja miinukset

Kevään mainoskilpailuissa pannaan ideat paremmuusjärjestykseen. Samalla järjestykseen pannaan tekijät, toimistot, ketjut ja jopa maat. Tällä kertaa ei puhuta siitä, miksi Ruotsi voittaa ja Suomi ei, vaan siitä, kannattaako kilpailuihin osallistua ja jos kannattaa, niin mihin?

Kommentti

24.02.2017 11:12

Hasan & Partners upotti itsensä suohon

"Hasan & Partners ajoi Planin tilanteeseen, jossa se joutui puolustamaan, että heidän kampanjoissaan käytetyt faktat pitävät kutinsa. Se on paitsi surullista, myös epälojaalia asiakasta kohtaan", toimittaja Cilla Bhose kirjoittaa.

Elokuvat

24.02.2017 09:53

Lidlistä Tuntemattoman sotilaan yhteistyökumppani

Saksalainen vähittäiskauppaketju kertoo haluavansa tukea suomalaista kulttuuria. "Uusi Tuntematon sotilas ei toteutuisi ilman kumppaneita", elokuvaprojektin yhteyspäällikkö Laura Sutinen kertoo.