Nimitykset

M&M 12.1. 10:19

Suomen Digimarkkinointi nappasi uuden myyntijohtajan

Marko Jalkanen on työskennellyt Nordic Business Forumin myyntijohtajana.

Marko Jalkanen on ollut ennen Nordic Business Forumin palveluksessa.

Suomen Digimarkkinoinnin uutena myyntijohtajana aloittaa Marko Jalkanen. Hän työskenteli ennen Nordic Business Forumin myyntijohtajana.

Suomen Digimarkkinoinnin myyntijohtaja Niko Lahtinen siirtyy kaupalliseksi johtajaksi.

"Olemme kasvaneet erittäin nopeasti kaksi viimeistä vuotta ja tämä on ensimmäinen suora palkkauksemme johtoon, mikä vapauttaa lisää resursseja kehittämiseen. Olen erittäin tyytyväinen että saimme Markon mukaan", tiivistää toimitusjohtaja Jaakko Suojanen.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kilpailut

25.02.2017 12:01

Metsästätkö leijonaa? – Mainoskilpailujen plussat ja miinukset

Kevään mainoskilpailuissa pannaan ideat paremmuusjärjestykseen. Samalla järjestykseen pannaan tekijät, toimistot, ketjut ja jopa maat. Tällä kertaa ei puhuta siitä, miksi Ruotsi voittaa ja Suomi ei, vaan siitä, kannattaako kilpailuihin osallistua ja jos kannattaa, niin mihin?

Kommentti

24.02.2017 11:12

Hasan & Partners upotti itsensä suohon

"Hasan & Partners ajoi Planin tilanteeseen, jossa se joutui puolustamaan, että heidän kampanjoissaan käytetyt faktat pitävät kutinsa. Se on paitsi surullista, myös epälojaalia asiakasta kohtaan", toimittaja Cilla Bhose kirjoittaa.

Elokuvat

24.02.2017 09:53

Lidlistä Tuntemattoman sotilaan yhteistyökumppani

Saksalainen vähittäiskauppaketju kertoo haluavansa tukea suomalaista kulttuuria. "Uusi Tuntematon sotilas ei toteutuisi ilman kumppaneita", elokuvaprojektin yhteyspäällikkö Laura Sutinen kertoo.