Kampanjat

M&M 6.10. 09:15 päivitetty 6.10. 09:36

Suomi mainittu! Instrumentariumin mainosfilmi sai näkyvyyttä arvostetulla sivustolla

Kuvakaappaus kampanjavideolta
Silmälasit johdattavat nuoren opiskelijan ja opettajan yhteen Instrumentariumin ja Wörksin mainosfilmissä.

Verkkosivusto Creativityn yhdeksi tämän viikon Editor's pickeistä (toimituksen valinta ansiotuneeksi mainosfilmiksi) on nostettu mainostoimisto Wörksin Instrumentariumille suunnittelema Lessons in Love.

Mainosfilmissä kerrotaan herkän pianomusiikin säestyksellä opiskelijanuorukaisen ja hänen opettajansa välinen rakkaustarina, jonka keskiössä ovat silmälasit.

Creativityn mukaan kyseessä on "ajaton rakkaustarina". Maininnan saa myös loppukaneetiksi ja sloganiksi valittu "Two Pairs for the price of One"(suom. kaksi paria yhden hinnalla), joka saa uuden ulottuuvuden mainoksen loppuratkaisun ansiosta.

Lessons in Love -filmin on tehnyt Wörks Helsinki ja ohjannut palkittu musiikkivideo- ja mainoselokuvaohjaaja Pete Riski. Tuotantoyhtiönä toimi Directors Guild Helsinki. Leikkauksesta vastasi lontoolainen Assembly Rooms. Musiikin filmiin on säveltänyt Juri Seppä.

Creativity-sivuston Editors pick -valinta voi kohdistua periaatteessa mihin tahansa toimituksen nokkelana ja ansiokkaana pitämään mainosfilmiin. Mukana on usein kansainvälisiä tuotantoja, joista monet ovat saaneet myös arvostettuja palkintoja esimerkiksi Cannes Lions -festivaaleilla.

Creativity-sivusto on osa globaalia Ad Age -mediabrändiä. Ad Age raportoi markkinoinnin ja median tuoreista oivalluksista, analyyseistä sekä uutisista. Ad Age aloitti toimintansa sanomalehtenä vuonna 1930 ja on yksi alan arvostetuimmista ja pitkäikäisimmistä julkaisuista. Nykyisin Ad Agen sisällöt näkyvät useissa eri kanavissa, kuten verkkosivuilla, painetussa lehdessä, sosiaalisen median kanavissa.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö