Tapahtumat

M&M 19.6. 10:28 päivitetty 19.6. 13:30

Superson järjesti markkinointiviestinnän kesäileirin lapsille

Supersonin kesäleiriläiset pääsivät tutustumaan markkinointiviestinnän maailmaan.

Mainos- ja markkinointitoimisto Superson järjesti viime viikolla 6-10 -vuotiaille lapsille suunnatun markkinontiviestinnän kesäleirin.

Leirille osallistui Supersonin mukaan 16 lasta. He tutustuivat viikon aikana muun muassa luovaan suunnitteluun, radio- ja tv-työhön sekä grafiikan painamiseen.

Leirillä oli Supersonin mukaan kaksi pääasiallista tarkoitusta. Lapsille haluttiin antaa ensikosketus markkinointiviestinnän maailmaan. Lisäksi tavoitteena oli helpottaa lasten vanhempien hoitopulmia. Leiri oli tarkoitettu etenkin toimiston työntekijöiden ja asiakkaiden lapsille.

"Lasten kesälomat ja vanhempien työnteko eivät ole se helpoin yhtälö. Me halusimme avittaa vanhempia yhden viikon ajan sekä antaa lapsille ikimuistoisen kokemuksen siitä, kuinka kiehtovaa markkinointiviestintä on", sanoo Supersonin toimitusjohtaja Samppa Vilkuna.

Superson kertoo julkistamassaan tiedotteessa olevansa Pohjoismaiden ensimmäinen markkinointiviestintätoimisto, joka ei työllistä pysyvästi yhtään suunnittelijaa, vaan tekee yhteistyötä itsenäisten spesialistien kanssa.

"Kannamme itsensä työllistävien ja yrittäjien lippua. On tärkeää, että uudet sukupolvet saavat jo nuorena eteenpäin katsovan asenteen ja lähtevät rohkeasti kokeilemaan eri juttuja. Haluamme haastaa myös muut yritykset tarjoamaan lapsille ja nuorille innostavia virikkeitä", Vilkuna sanoo toimiston julkistamassa tiedotteessa. 

Superson aikoo laajentaa leiritoimintaa ensi kesänä.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö