Yhteistyöt

M&M 5.4.2016 16:41

Superson kirkastamaan Lemminkäisen brändiä

"Supersonin lähestymistapa tuntui meille sopivalta", kertoo Lemminkäisen viestintä- ja markkinointijohtaja Susanna Inkinen.

Rakennuskonserni Lemminkäinen on valinnut markkinointiviestintätoimisto Supersonin lead-toimistoksi.

Yhteistyö kattaa muun muassa Lemminkäinen-brändin kehitystä sekä markkinointiviestintää Suomessa sekä kansainvälisesti.

"Tavoitteenamme on kirkastaa yhtenäistä Lemminkäinen-brändiä yhtiön markkina-alueella", sanoo Supersonin varatoimitusjohtaja Samppa Vilkuna tiedotteessa.

Lemminkäinen päätyi Supersoniin laajan kilpailutuksen jälkeen markkinointitoimiston ketterän toimintamallin takia.

"Supersonin lähestymistapa tuntui meille sopivalta. Uskomme, että heillä on uusia ja raikkaita ajatuksia tunnettuutemme kasvattamiseksi toimintamaissamme ja brändin sisäiseen jalkauttamiseen", Lemminkäisen konsernin viestintä- ja markkinointijohtaja Susanna Inkinen sanoo.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Mainonnan monitaho

22.09.2017 10:37

Tuula Kallio valittiin Mainonnan Monitahon saajaksi

Dagmarin Tuula Kallio on vuoden 2017 Mainonnan Monitaho -tunnustuksen saaja. Hän haluaa ohjata tunnustukseen kuuluvan MAT-säätiön stipendin startupille, joka edistää tekoälyn ja teknologian hyödyntämistä markkinoinnissa. 5 000 euron arvoisen stipendin saavaa yritystä etsitään vielä.