Kampanja

M&M 23.9. 10:11

Superson suunnitteli Remeksen kirjalle kampanjan

Kuvakaappaus Ilkka Remeksen kirjaa markkinoivalta videolta.

Bonnier Bookin toimitusjohtaja kiittelee Supersonin valintaa Ilkka Remeksen uuden kirjan markkinointiin.

Ilkka Remeksen uutuuskirja Kiirastuli julkistetaan perjantaina Supersonin suunnitteleman kampanjan tukemana.

Kirjan markkinointikampanjan luovana tiiminä toimivat Supersonin Markku Rönkkö ja Anssi Järvinen.

”Alusta lähtien oli selvää, että haluamme tehdä asiat edellisistä lanseerauksista poiketen. Supersonin malli, jossa tiimi valitaan projektin mukaan, maistui hyvältä. Kun Markku Rönkkö ja Anssi Järvinen oli kiinnitetty tiimiin, tuntui, että ainakaan suunnitteluosaamisesta tämä ei jää kiinni", kertoo Bonnier Booksin toimitusjohtaja Timo Julkunen tiedotteessa.

Julkusen mukaan Remes on itse erittäin kiinnostunut kirjojensa markkinoinnista. Kiirastulen myötä Remes kiinnostui myös mahdollisuudesta tehdä kampanjasta vähän poikkeavampi.

"Kun kirjailijan profiili on olla poissa julkisuudesta, eikä häntä ole mahdollista tavata, piti tiimin työskentelyyn löytää kokonaan oma toimintamallinsa. Sitäkään en voi valitettavasti paljastaa."

Kampanja käynnistyy perjantaina muun muassa tv-spotilla, jonka voi katsoa tästä alta. Tv-spotin on ohjannut Jappe Päivinen Otto Filmsiltä.

Bonnier_Remes_30s from Superson on Vimeo.

Spotti näkyy perjantai-iltana televisiossa Maikkarilla.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö