Yhteistyöt

M&M 11.1. 13:32

Suunto siivittää triathlonistien matkaa

Colourbox

Finntriathlonin kiertueen pääyhteistyökumppanina Suunto tavoittaa tärkeän kohderyhmän.

Urheilulaitteita valmistava Suunto on sopinut yhteistyöstä Finntriathlonin kanssa kahdeksi vuodeksi.

Sopimuksen myötä Suunnosta tulee Finntriathlonin Roadshow-kiertueen pääyhteistyökumppani. Kiertueen tavoitteena on edistää lajin tunnettuutta. Yhteistyö kattaa lisäksi Yhteistyöunelmille-palvelun ja muut Finntriathlon-kanavat.

Suunnon näkökulmasta kumppanuus mahdollistaa sen tuotteiden ja niiden ominaisuuksien esittelyn suoraan tärkeälle kohderyhmälle.

"Yhteistyö tarjoaa Suunnolle mahdollisuuden liittyä suomalaiseen triathlon-yhteisöön", Suunnon markkinoinnista Suomessa vastaava Vesa Toivonen Amer Sports Suomi Oy:stä kertoo tiedotteessa.

Finntriathlon-kilpailuja järjestetään viidellä paikkakunnalla Suomessa, ja niiden osallistujamäärä on vuosittain noin 3 500.

"Uskomme, että yhdistämällä voimamme pystymme tuomaan lisää sisältöä harrastajien käyttöön ja toisaalta lisätä Suunnon tuotteiden tunnettuutta yhä kasvavan triathlonharrastajajoukon keskuudessa", Finntriathlonin Tiina Boman sanoo.

Suunnon pääkonttori ja tuotantolaitos sijaitsevat Vantaalla, ja yrityksen tuotteita myydään yli sadassa maassa. Suunto on Amer Sports Corporationin tytäryhtiö, kuten sisaryhtiönsä Salomon, Arc'teryx, Atomic, Wilson, Precor ja Mavic.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Mainonnan Monitaho 2017

21.08.2017 11:06

Äänestä Mainonnan Monitaho -tunnustuksen saajaa

Mainonnan Monitaho on MAT-Säätiön jakama markkinointialan tunnustuspalkinto. Se jaetaan henkilölle, joka toimii esimerkillisesti ja menestyksellisesti markkinointiviestinnän alan kehityksen eteen. Ensimmäisen kerran tunnustus jaettiin vuonna 1967. Lukijat voivat äänestää mieleistään ehdokasta M&M:n verkkosivuilla 21.8–13.9. Tunnustus jaetaan perjantaina 22.9.