Yhteistyöt

M&M 19.9.2016 12:54

Syöpäsäätiö valitsi Kubon - "Ideoita, jotka eivät keskity pelkästään viiksien kasvattamiseen"

Syöpäsäätiö
Syöpäsäätiö vakuuttui Kubon Movember-ideoista.

Marraskuussa järjestettävän viiksienkasvatuskampanjan viestintäkumppani on Kubo.

Syöpäsäätiö on valinnut Movember-kampanjan viestintäkumppaniksi Kubon.

Viiksikampanjana tunnetun Movemberin tavoitteena on kerätä varoja eturauhas- ja kivessyövän tutkimukseen sekä nostaa suomalaisten miesten yleisimmät syövät keskustelun aiheeksi. Syöpäsäätiö järjestää Movember-kampanjan Suomessa.

"Valitsimme Kubon, koska kubolaisilla on aito kiinnostus asiaan ja raikkaita markkinointi-ideoita, jotka eivät keskittyneet pelkästään Movember-viiksien kasvattamiseen", Syöpäsäätiön varainhankintapäällikkö Helena Hulkko sanoo tiedotteessa.

Hulkon mukaan Kubo pureutui heti kampanjan ydintehtävään, eli tietoisuuden ja ymmärryksen lisäämiseen.

"Yksi yrityksemme arvoista on, että niillä asioilla, joita teemme on tarkoitus. Yhteistyö Movemberin osalta kulminoituu juuri tähän arvoomme", strategisen ja visuaalisen sisältötoimisto Kubon toimitusjohtaja Jarmo Hovinen kommentoi.

Movember-keräys alkaa marraskuun alussa ja kestää koko kuukauden.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Mainonnan monitaho

22.09.2017 10:37

Tuula Kallio valittiin Mainonnan Monitahon saajaksi

Dagmarin Tuula Kallio on vuoden 2017 Mainonnan Monitaho -tunnustuksen saaja. Hän haluaa ohjata tunnustukseen kuuluvan MAT-säätiön stipendin startupille, joka edistää tekoälyn ja teknologian hyödyntämistä markkinoinnissa. 5 000 euron arvoisen stipendin saavaa yritystä etsitään vielä.