Slush

M&M 29.11.2016 16:30

Tätäkin Slush on: "Esineiden internet on tullut vessoihin"

Lindström Oy
Havainnekuva Slush-vessasta

Slushissa brändi ja innostus älyteknologiasta ulottuvat vessoihinkin.

Tekstiilipalveluyritys Lindström vie teknologia- ja kasvuyritystapahtuman Slushin brändin vessaan saakka. Teknologia- ja kasvuyritystapahtuma näkyy vessoissa paitsi matoissa, saippuatelineissä ja käsipyyhetelineiden paneeleissa myös erikoisempana versiointina. Vessoihin asennetut älykkäät saippua-annostelijat lähettävät nimittäin reaaliaikaisesti tietoa messuvieraille miesten ja naisten käsisaippuan kulutuksen eroista.

"Tavoitteena on, että Slushin tunnelma, värit ja brändi jatkuvat myös wc-tiloissa. Tutkitusti wc-tiloilla on väliä, sillä 48 prosenttia asiakkaista muistaa tilat myös jälkikäteen", sanoo konseptin toteutuksessa tiiviisti mukana ollut Jasu Jaranka Lindströmiltä vedoten Ediste Oy:n Lindströmille toteuttamaan selvitykseen.

Jarankan mukaan brändättyjä vessoja on yksi kummallekin sukupuolelle. Vaikka kaikki kiinnostuneet eivät brändättyihin wc-tiloihin ennättäisi, he voivat seurata vessojen käyttöä ulkopuolelta. Esimerkiksi saippuan kulutuksen erot näkyvät Slushissa sensoriteknologiaan erikoistuneen Trelabin messuosastolla olevalla näytöllä.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kommentti

24.01.2017 18:54

Ikävän viestin häivyttäminen osuu viestijän omaan nilkkaan

"Vaihtoehtoisten faktojen" ja "valeuutisten" aika ei ole haaste pelkästään mediaorganisaatioille vaan kaikille viestijöille. Siksi ainoa toimiva pitkän aikavälin viestintästrategia on avoimuus, myös silloin kun kerrottavana on ikäviä uutisia.