Slush

M&M 29.11. 16:30

Tätäkin Slush on: "Esineiden internet on tullut vessoihin"

Lindström Oy
Havainnekuva Slush-vessasta

Slushissa brändi ja innostus älyteknologiasta ulottuvat vessoihinkin.

Tekstiilipalveluyritys Lindström vie teknologia- ja kasvuyritystapahtuman Slushin brändin vessaan saakka. Teknologia- ja kasvuyritystapahtuma näkyy vessoissa paitsi matoissa, saippuatelineissä ja käsipyyhetelineiden paneeleissa myös erikoisempana versiointina. Vessoihin asennetut älykkäät saippua-annostelijat lähettävät nimittäin reaaliaikaisesti tietoa messuvieraille miesten ja naisten käsisaippuan kulutuksen eroista.

"Tavoitteena on, että Slushin tunnelma, värit ja brändi jatkuvat myös wc-tiloissa. Tutkitusti wc-tiloilla on väliä, sillä 48 prosenttia asiakkaista muistaa tilat myös jälkikäteen", sanoo konseptin toteutuksessa tiiviisti mukana ollut Jasu Jaranka Lindströmiltä vedoten Ediste Oy:n Lindströmille toteuttamaan selvitykseen.

Jarankan mukaan brändättyjä vessoja on yksi kummallekin sukupuolelle. Vaikka kaikki kiinnostuneet eivät brändättyihin wc-tiloihin ennättäisi, he voivat seurata vessojen käyttöä ulkopuolelta. Esimerkiksi saippuan kulutuksen erot näkyvät Slushissa sensoriteknologiaan erikoistuneen Trelabin messuosastolla olevalla näytöllä.