Nimitykset

M&M 29.11. 14:41

Tero Tiainen luotsaa Klikkicomin markkinoinnin kehittämistä

Nordic Morningin kuuluvan Klikkicomin tuore strategiajohtaja Tero Tiainen aikoo kehittää palvelutarjoomaa ja asiakkaiden liiketoimintaa.

Tero Tiainen | Kuva: Handout

Tero Tiainen on nimitetty Nordic Morning -konserniin kuuluvan Klikkicomin strategiajohtajaksi 28. marraskuuta alkaen.

Tiainen vastaa tehtävässään Klikkicomin liiketoiminnan, palvelujen ja markkinoinnin kehittämisestä. Aiemmin hän on toiminut Omnicom Media Groupin Chief Digital Officerina ja partnerina digitaalisia palveluja medialle tuottavassa Relevant Partner 4 Mediassa. Tiainen on edelleen yhtiön hallituksessa ja jatkaa myös Gainer Oy:n hallituksen jäsenenä.

Tiaisen mukaan Nordic Morningissa häntä kiehtoo se, että konsernin katon alla voidaan tarjota monipuolinen kattaus markkinoinnin palveluja.

"Uskon, että pystyn kehittämään sekä Klikin että Nordic Morningin palvelutarjoomaa ja odotan innolla, että pääsen kehittämään yhdessä asiakkaiden kanssa heidän liiketoimintaansa", Tiainen sanoo.

"Klikin tekemisestä välittyy aito intohimo ja yhtiössä panostetaan työntekijöiden hyvinvointiin. Pääsen myös mukaan mielenkiintoiseen vaiheeseen Nordic Morningin kehityksessä, jota uusi toimitusjohtaja Anne Årneby alkaa johtaa tammikuussa", Tiainen sanoo.

Klikkicom on datavetoisen markkinoinnin ja liiketoiminnan kehittämisen konsultti- ja suunnittelutoimisto. Valtion omistama Nordic Morning on yksi Pohjoismaiden suurimmista markkinointiviestinnän konserneista. Sen liikevaihto oli 105 miljoonaa euroa ja liiketulos -0,2 miljoonaa euroa, mikä on 3,6 miljoonaa edellisvuotta vähemmän. Yhtiössä työskentelee lähes 700 ihmistä.

Aiemmin Nordic Morning tunnettiin nimellä Edita. Suurin osa konsernin liikevaihdosta tulee digitaalisen markkinointiviestinnän palveluiden suunnittelusta.