Kampanjat

M&M 18.6. 18:05

Tinder taipuu mainoskanavaksi – Lumo-vuokrakodit kampanjoi treffisovelluksessa

Colourbox

Kampanjan ovat toteuttaneet ToinenPHD ja TBWA\Helsinki.

Lumo-vuokrakodit on alkanut kampanjoida asuntoja Tinder-treffisovelluksessa. Sovelluksella on käyttäjiä yli 190 maassa, ja profiilisivuja selataan yli 2 miljardia joka päivä.

Lumo-vuokrakotien kampanjan taustalla ovat mediatoimisto ToinenPHD ja mainostoimisto TBWA\Helsinki.

"Haluamme kohdata nuoret aikuiset siellä, missä he liikkuvat. Sitä oikeaa etsivät Tinder-käyttäjät ovat varsin otollista kohderyhmää", Lumon markkinointipäällikkö Hanna-Maarit Nieminen kertoo tiedotteessa.

Lumo-vuokrakodit kertoo, että Tinder-kampanja on herättänyt ihastusta. Osa kampanjaa on kilpailu, jossa arvotaan lippuja festareille.

"Joka viides mainoksen nähnyt on halunnut nähdä lisää ja parissa päivässä kilpailuosallistumisia on tullut tuhansia. Parasta on ollut huomata, ettei mainonta ärsytä edes näin kiihkeässä ympäristössä, kun se on taiten tehty", ToinenPHD:n account manager Meri Saarikoski kertoo tiedotteessa.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö