TEMPAUKSET

M&M 19.3. 13:00

Tokmanni hyödynsi suositun TV-sarjan ideaa markkinointitempauksessaan

Shutterstock

Kauppaketjun markkinointitempauksessa sekoitettiin klassikkoa ja sesonkia.

Vähittäiskauppaketju Tokmanni markkinoi Kevätsiivouspäivät-kampanjaansa torstaina 16. maaliskuuta Facebookissa live-lähetyksellä, joka mukaili televisiosta tuttua arvuutuspeli Ruutuysiä.

Yhtiön suorassa live-lähetyksessä Facebookissa ikkunaruutuja pestiin puhtaaksi yksi kerrallaan samalla kun katsojat arvuuttelivat, mikä tarjoustuote paljastui taustalta. Oikeista arvauksista jaettiin palkintoja. Suoran lähetyksen juonsi chat- ja peliohjelmista tuttu Tony Hällfors.

"Halusimme löytää hauskan tavan esitellä laajaa siivoustuotevalikoimaamme ja samalla muistuttaa lähestyvästä ikkunanpesusesongista. Ikkunanpesu LIVE jatkaa menestyksekkäästi alkannutta Facebook LIVE -sarjaamme", kertoo Tokmannin markkinointijohtaja Tomi Hakanpää tiedotteessa.