Tulokset

M&M 15.2. 11:53 päivitetty 3.3. 15:39

Uudet asiakkaat kasvattivat Kurion liikevaihtoa

Kurio kasvatti liikevaihtoaan ja liiketulostaan viime vuonna.

Sosiaalisen median asiantuntijatoimisto Kurio aloitti viime vuonna työt yli kymmenen uuden asiakkaan kanssa. Yhteistyö heijastui liikevaihtoon, joka nousi edellisvuoden 206 000 eurosta viime vuonna 687 000 euroon.

Kurion liiketulos oli 354 000 euroa vuonna 2015, kun se vuonna 2014 oli 37 000 euroa.

Toimisto aloitti viime vuonna yhteistyöt muun muassa Nesteen, Microsoftin, Tiedon, Kelan, Ylen, Sanoman ja Oulun Yliopiston kanssa.

"Yrityksillä on täysi työ löytää oma tapansa hyödyntää sosiaalista mediaa. Kanavapaletti ei saa kasvaa hallitsemattomaksi, mutta toisaalta nopean ja joustavan sisällöntuotannon tarve kasvaa", kertoo Kurion toimitusjohtaja Tommi Opas tiedotteessa.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö