Rekrykampanjat

M&M 15.2. 16:29 päivitetty 3.3. 15:39

Valve etsii harjoittelijoita Facebookin ja Twitterin lisäksi Tinderistä

Colourbox

Kevään ja kesän aikana Valve palkkaa 15 harjoittelijaa.

Markkinoinnin, viestinnän ja teknologian yhdistäjä Valve on aloittanut rekrytointikampanjan, jossa haetaan 15 harjoittelijaa yritykseen.

Yhtiö palkkaa kevään ja kesän aikana harjoittelijoiksi korkeakouluopintojaan lopettelemassa olevia tai vastavalmistuneita opiskelijoita. Harjoittelijoita palkataan niin digin, markkinoinnin, graafisen suunnittelun, palvelumuotoilun kuin yritysviestinnän tehtäviin.

Harkkarirekry-kampanjassa Valve hyödyntää laajasti sosiaalisen median mahdollisuuksia.

"Haluamme tavoittaa oikeat kohderyhmät oikeissa kanavissa heitä puhuttelevilla viesteillä. Kampanjamme näkyy muun muassa Snapchatissa, Facebookissa, Twitterissä, Instagramissa sekä Tinderissä, jossa mentorimme ja toimistohirvi hakevat harkkareita. Periscopen avulla näytämme, minkälaista on meininki Valveella ja minkälaisia työkavereita olemme", kertoo Valveen markkinointijohtaja Daniel Tuori tiedotteessa.

Valveen joukkoon valituille harjoittelijoille nimetään henkilökohtainen mentori, joka tukee ja edistää työssäoppimista sekä urapolkupohdintoja.

Valveen rekrytointikampanja on osa laajempaa Suomen Mentorien Trainee-ohjelmaa, johon osallistuu 16 merkittävää suomalaista työnantajaa.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö