Uudistukset

M&M 1.12. 09:11

Vapa uudisti Top chef -voittajan burgerimestan

Suomen ensimmäinen Top chef -voittaja Akseli Herlevi.

Naughty BRGR sai Vapa Median sisältömarkkinoinnin osaamisen käyttöönsä. Myös brändikonsepti uudistui.

Digitaaliseen markkinointiviestintään erikoistunut Vapa Media on suunnitellut Naughty BRGR:lle uuden konseptin. Tavoitteena oli kirkastaa burgeriravintolabrändin mielikuvaa, uudistaa visuaalinen ilme ja muotoilla brändille selkeä tone of voice.

Top Chef -voittajan Akseli Herlevin perustama burgeriravintola valitsi Vapan markkinointikumppanikseen kilpailutuksella.

"Heillä oli ja on erinomainen käsitys siitä, mitä me olemme ja mitä me haluamme olla nyt ja tulevaisuudessa. Näimme, että Vapa Media oli hyvin nälkäinen tekemään tämän kumppanuuden", Herlevi veistelee tiedotteessa.

Vapa aikoo sisältöjensä avulla luotsata ravintolakonseptia Suomen tunnetuimmaksi premium-burgeriravintolaksi vuoteen 2020 mennessä.

Vapa Median toimitusjohtajan Kristiina Railon mukaan toimisto pääsi vaikuttamaan koko ravintolan asiakaspolkuun alkaen viestinnästä aina ravintoloiden miljööseen saakka.

Yhteistyön tuloksia annettiin julki sosiaalisessa mediassa marraskuun puolivälissä Naughty BRGR:in 1-vuotissyntymäpäivän yhteydessä.

Vuoden 2015 syksyllä perustetulla Naughty BRGR Oy:llä on kaksi ravintolaa, yksi Helsingissä ja toinen Tampereella. Yhtiön toimitusjohtaja on Tomi Ruuskanen.