Kanta-asiakkuudet

M&M 2.3. 11:47 päivitetty 3.3. 15:40

Veikkaus-kortti yhä useamman lompakossa - jo 41 % aikuisista suomalaisista kanta-asiakkaina

Veikkaus

S-Etukortti ja Plussa-kortti edelleen suurimmat, Veikkaus-kortti kolmanneksi yleisin kanta-asiakaskortti.

Veikkauksen kanta-asiakkaiden lukumäärä on ylittänyt 1,8 miljoonaa. Yhtiön mukaan jo 41 prosenttia suomalaisista on liittynyt Veikkauksen kanta-asiakkaaksi.

Veikkaus-kortti on Suomen kolmanneksi yleisin kanta-asiakaskortti S-ryhmän S-Etukortin ja Keskon Plussa-kortin jälkeen. S-Etukortilla on 3,7 miljoonaa ja Plussa-kortilla 3,6 miljoonaa haltijaa.

Kanta-asiakkaat saavat Veikkaus-kortilla alennuksia tapahtumiin, pääsevät mukaan kanta-asiakasarvontoihin ja saavat maksutta seurata VeikkausTV:n rheilutarjontaa.

Syksyllä 10 vuotta täyttävä Veikkaus-kortti oli Markkinointi&Mainonta-lehden ja Taloustutkimuksen Brändien arvostus 2015 -tutkimuksessa toiseksi arvostetuin etukorttibrändi.

Arvostetuin etukorttibrändi oli S-Etukortti ja kolmannella sijalla oli Finnair Plus -kortti.

Samassa tutkimuksessa suomalaisten arvostetuimmaksi  vedonlyönti- tai rahapelibrändiksi valittiin Veikkaus. Toiseksi arvostetuin oli Lotto, ja kolmanneksi arvostetuin vedonlyönti- tai rahapelibrändi oli RAY.