Kanta-asiakkuudet

M&M 2.3.2016 11:47 päivitetty 3.3.2016 15:40

Veikkaus-kortti yhä useamman lompakossa - jo 41 % aikuisista suomalaisista kanta-asiakkaina

Veikkaus
Veikkaus ja Apulanta aloittivat yhteistyönsä vuoden 2015 alussa.

S-Etukortti ja Plussa-kortti edelleen suurimmat, Veikkaus-kortti kolmanneksi yleisin kanta-asiakaskortti.

Veikkauksen kanta-asiakkaiden lukumäärä on ylittänyt 1,8 miljoonaa. Yhtiön mukaan jo 41 prosenttia suomalaisista on liittynyt Veikkauksen kanta-asiakkaaksi.

Veikkaus-kortti on Suomen kolmanneksi yleisin kanta-asiakaskortti S-ryhmän S-Etukortin ja Keskon Plussa-kortin jälkeen. S-Etukortilla on 3,7 miljoonaa ja Plussa-kortilla 3,6 miljoonaa haltijaa.

Kanta-asiakkaat saavat Veikkaus-kortilla alennuksia tapahtumiin, pääsevät mukaan kanta-asiakasarvontoihin ja saavat maksutta seurata VeikkausTV:n rheilutarjontaa.

Syksyllä 10 vuotta täyttävä Veikkaus-kortti oli Markkinointi&Mainonta-lehden ja Taloustutkimuksen Brändien arvostus 2015 -tutkimuksessa toiseksi arvostetuin etukorttibrändi.

Arvostetuin etukorttibrändi oli S-Etukortti ja kolmannella sijalla oli Finnair Plus -kortti.

Samassa tutkimuksessa suomalaisten arvostetuimmaksi  vedonlyönti- tai rahapelibrändiksi valittiin Veikkaus. Toiseksi arvostetuin oli Lotto, ja kolmanneksi arvostetuin vedonlyönti- tai rahapelibrändi oli RAY.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kilpailut

25.02.2017 12:01

Metsästätkö leijonaa? – Mainoskilpailujen plussat ja miinukset

Kevään mainoskilpailuissa pannaan ideat paremmuusjärjestykseen. Samalla järjestykseen pannaan tekijät, toimistot, ketjut ja jopa maat. Tällä kertaa ei puhuta siitä, miksi Ruotsi voittaa ja Suomi ei, vaan siitä, kannattaako kilpailuihin osallistua ja jos kannattaa, niin mihin?

Kommentti

24.02.2017 11:12

Hasan & Partners upotti itsensä suohon

"Hasan & Partners ajoi Planin tilanteeseen, jossa se joutui puolustamaan, että heidän kampanjoissaan käytetyt faktat pitävät kutinsa. Se on paitsi surullista, myös epälojaalia asiakasta kohtaan", toimittaja Cilla Bhose kirjoittaa.

Elokuvat

24.02.2017 09:53

Lidlistä Tuntemattoman sotilaan yhteistyökumppani

Saksalainen vähittäiskauppaketju kertoo haluavansa tukea suomalaista kulttuuria. "Uusi Tuntematon sotilas ei toteutuisi ilman kumppaneita", elokuvaprojektin yhteyspäällikkö Laura Sutinen kertoo.