Kanta-asiakkuudet

M&M 2.3.2016 11:47 päivitetty 3.3.2016 15:40

Veikkaus-kortti yhä useamman lompakossa - jo 41 % aikuisista suomalaisista kanta-asiakkaina

Veikkaus
Veikkaus ja Apulanta aloittivat yhteistyönsä vuoden 2015 alussa.

S-Etukortti ja Plussa-kortti edelleen suurimmat, Veikkaus-kortti kolmanneksi yleisin kanta-asiakaskortti.

Veikkauksen kanta-asiakkaiden lukumäärä on ylittänyt 1,8 miljoonaa. Yhtiön mukaan jo 41 prosenttia suomalaisista on liittynyt Veikkauksen kanta-asiakkaaksi.

Veikkaus-kortti on Suomen kolmanneksi yleisin kanta-asiakaskortti S-ryhmän S-Etukortin ja Keskon Plussa-kortin jälkeen. S-Etukortilla on 3,7 miljoonaa ja Plussa-kortilla 3,6 miljoonaa haltijaa.

Kanta-asiakkaat saavat Veikkaus-kortilla alennuksia tapahtumiin, pääsevät mukaan kanta-asiakasarvontoihin ja saavat maksutta seurata VeikkausTV:n rheilutarjontaa.

Syksyllä 10 vuotta täyttävä Veikkaus-kortti oli Markkinointi&Mainonta-lehden ja Taloustutkimuksen Brändien arvostus 2015 -tutkimuksessa toiseksi arvostetuin etukorttibrändi.

Arvostetuin etukorttibrändi oli S-Etukortti ja kolmannella sijalla oli Finnair Plus -kortti.

Samassa tutkimuksessa suomalaisten arvostetuimmaksi  vedonlyönti- tai rahapelibrändiksi valittiin Veikkaus. Toiseksi arvostetuin oli Lotto, ja kolmanneksi arvostetuin vedonlyönti- tai rahapelibrändi oli RAY.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kommentti

24.01.2017 18:54

Ikävän viestin häivyttäminen osuu viestijän omaan nilkkaan

"Vaihtoehtoisten faktojen" ja "valeuutisten" aika ei ole haaste pelkästään mediaorganisaatioille vaan kaikille viestijöille. Siksi ainoa toimiva pitkän aikavälin viestintästrategia on avoimuus, myös silloin kun kerrottavana on ikäviä uutisia.