Laivaliikenne

M&M 15.2. 14:01

Viking Line uudisti kanta-asiakasohjelmansa: "Toive bonuspisteistä nousi vahvasti esiin"

Juha Veli Jokinen
Viking Line kertoo tiedotteessaan kuunnelleensa asiakkaiden kehittämisehdotuksia uudistaessaan kanta-asiakasohjelmaansa.

Viking Line lanseeraa uudistetun Viking Line Club -kanta-asiakasohjelman 17. helmikuuta. Konserni ilmoitti asiasta keskiviikkona julkaisemassaan tiedotteessa.

Uudistuksen myöt Viking Line Clubin jäsenille kertyy yhtiön mukaan jatkossa bonuspisteitä eli veneitä esimerkiksi risteilyvarauksista ja laivamatkoilla tehdyistä ostoksista.

Viking Line Club -jäsenet ansaitsevat veneitä yhtiön mukaan aina kun he varaavat matkan tai ostavat tuotteita Viking Linen laivoilla. Tulevaisuudessa Veneitä voi myös ansaita esimerkiksi vastaamalla erilaisiin jäsenkyselyhin.

Vuoden 2018 alusta lähtien veneitä voi käyttää rahan tapaan matkojen maksamiseen.

"Olemme kuunnelleet asiakkaiden kehitysehdotuksia, joissa toive bonuspisteistä nousi vahvasti esiin. Asiakaslähtöisen uudistuksen myötä pääsemme iloksemme toteuttamaan tämän toiveen", kertoo Viking Linen kanta-asiakasohjelman projektipäällikkö Håkan Sourander.

Yhtiön mukaan uudistuksen myötä syntyy myös uusi Plus-tason jäsenyys, johon kuuluu tiettyjä etuja esimerkiksi laivojen ravintoloissa, myymälöissä ja yökerhoissa.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kommentti

24.02.2017 11:12

Hasan & Partners upotti itsensä suohon

"Hasan & Partners ajoi Planin tilanteeseen, jossa se joutui puolustamaan, että heidän kampanjoissaan käytetyt faktat pitävät kutinsa. Se on paitsi surullista, myös epälojaalia asiakasta kohtaan", toimittaja Cilla Bhose kirjoittaa.

Elokuvat

24.02.2017 09:53

Lidlistä Tuntemattoman sotilaan yhteistyökumppani

Saksalainen vähittäiskauppaketju kertoo haluavansa tukea suomalaista kulttuuria. "Uusi Tuntematon sotilas ei toteutuisi ilman kumppaneita", elokuvaprojektin yhteyspäällikkö Laura Sutinen kertoo.