Yhteistyöt

M&M 26.1.2016 15:26 päivitetty 3.3.2016 15:38

Villivisio uudistaa Tampereen Finlaysonin alueen brändin

Villivisiosta tulee myös Finlaysonin alueen viestinnän kumppani.

Työeläkeyhtiö Varma on valinnut mainos- ja viestintätoimisto Villivision Finlaysonin alueen brändiuudistuksen kumppaniksi. Toimisto aloittaa samalla Finlaysonin alueen viestinnän kumppanina.

Tampereella sijaitseva Finlayson oli 1920-luvulle saakka Pohjoismaiden suurin teollinen toimipaikka. Finlaysonin tehtaalla oli aikoinaan oma koulu, sairaala, poliisi ja kauppa sekä raha.

"Finlaysonin alue on instituutio, Tampereen vanha kaupunki, joka tarjoaa upeat ja uniikit puitteet. Alue on täynnä mahdollisuuksia, ristiriitaa ja kontrastia, jonka päälle on hyvä rakentaa. Pääsemme yhdessä toteuttamaan kokonaisvaltaisen brändiuudistuksen aluelle, mistä löytyvät myös oman yrityksemme juuret", kertoo Villivision myyntijohtaja ja osakas Olli Lehtisalo tiedotteessa.

Vuonna 1999 perustetun Villivision asiakkaita ovat muun muassa Amerplast, Ice Power, Liikennevirasto, Kuluttajaliitto, Orkla Confectionery & Snacks Finland, Saarioinen, Sokos Hotels, Tampereen Teatteri ja Tampereen Puhelin.

Toimistossa työskentelee 17 henkilöä. Yhtiön myyntikate oli 1,3 miljoonaa euroa vuonna 2014.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kilpailut

25.02.2017 12:01

Metsästätkö leijonaa? – Mainoskilpailujen plussat ja miinukset

Kevään mainoskilpailuissa pannaan ideat paremmuusjärjestykseen. Samalla järjestykseen pannaan tekijät, toimistot, ketjut ja jopa maat. Tällä kertaa ei puhuta siitä, miksi Ruotsi voittaa ja Suomi ei, vaan siitä, kannattaako kilpailuihin osallistua ja jos kannattaa, niin mihin?

Kommentti

24.02.2017 11:12

Hasan & Partners upotti itsensä suohon

"Hasan & Partners ajoi Planin tilanteeseen, jossa se joutui puolustamaan, että heidän kampanjoissaan käytetyt faktat pitävät kutinsa. Se on paitsi surullista, myös epälojaalia asiakasta kohtaan", toimittaja Cilla Bhose kirjoittaa.

Elokuvat

24.02.2017 09:53

Lidlistä Tuntemattoman sotilaan yhteistyökumppani

Saksalainen vähittäiskauppaketju kertoo haluavansa tukea suomalaista kulttuuria. "Uusi Tuntematon sotilas ei toteutuisi ilman kumppaneita", elokuvaprojektin yhteyspäällikkö Laura Sutinen kertoo.