Kampanjat

M&M 9.11.2016 18:02

Volkkari alkoi rakentaa luottamusta uudelleen

Kuvakaappaus
Volkswagenin tuore kampanja luottaa nostalgiaan.

Nostalgia auttaa unohtamaan nykymaailman murheet Volkswagenin tuoreessa kampanjassa.

Päästöhuijauksen jälkeinen maailma on avautunut autobrändi Volkswagenin markkinoinnissa.

Volkkari on alkanut rakentaa kuluttajien luottamusta uudelleen nojaten nostalgiaan. Tuoreessa kampanjassa brändi on pyytänyt ihmisiä jakamaan omat Volkkari-muistonsa ja tarinoita siitä, miten auto on muokannut ihmisten elämää.

Mainoskampanjan suunnittelusta vastaavat mainostoimistot ENVY ja adam&eveDDB. Mainosfilmi kertoo tarinan Barrystä ja hänen perheensä kultaisesta Beetle-autosta eli Kuplasta.

Vanhat valokuvat ja muistojen kultaamat klassikkoautot auttavat unohtamaan nykymaailman ongelmat ja muistuttavat 79-vuotiaan brändin perinteikkäästä menneisyydestä, analysoi The Drum.

Mainosfilmin on ohjannut Amanda Blue.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö