Mainonta

Irmeli Salo 25.1.2016 11:32 päivitetty 3.3.2016 15:38

Volvo hylkäsi julkkikset

Kuvakaappaus
Kuvakaappaus kampanjavideolta

Mainostoimisto Forsman & Bodenfors nostaa tavikset Volvon kasvoiksi.

Volvon uusi mainosfilmi korostaa monikulttuurisuutta nostamalla esiin autotehtaan duunarit, kertoo Dagens Media.

Volvo Carin uuden, neljä minuuttia pitkän mainosfilmin teema on Made by people. Poissa ovat suosikkijulkkikset kuten Zlatan, Robyn ja Avicii.

Uuden filmin tähtinä ovat Volvon omat työntekijät, joita seurataan aamuheräämisestä töihin ja aina kotiinlähtöön saakka.

Uusi mainosfilmi korostaa monikulttuurista työelämää, joka on Ruotsissa arkipäivää. Filmi loppuu göteborgilaisnäkymiin ja tekstiin Made by Croatia, joka nopeutuvalla tahdilla vaihtuu muihin maihin. Vilahtaapa joukossa myös Made by Finland ja lopussa tulee kampanjateeman nimi Made by people.

Kuten aiempi, Made by Sweden -kampanja, Made by people on mainostoimisto Forsman & Bodenforsin tekemä.

https://youtu.be/DUDx6NEqdJQ

 

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö