Iskulauseet

M&M 21.1.2016 19:15 päivitetty 3.3.2016 15:38

Vuoden iskulause ei voisi enempää kiinnostaa

Me Naiset -brändin iskulause "Ei vois enempää kiinnostaa" valittiin viime vuoden parhaaksi iskulauseeksi.

MARK Suomen Markkinointiliiton Iskulausetoimikunta on valinnut Vuoden Iskulauseeksi 2015 Me Naiset -brändin iskulauseen "Ei vois enempää kiinnostaa".

Iskulausetoimikunta kiittelee Sanoma Media Finlandiin kuuluvan Me Naisten valintaa osuvasta viittauksesta brändin laajentuneeseen valikoimaan. Syksyllä alkoi Me Naisten samanniminen talkshow, ja iskulause näkyy myös sosiaalisessa mediassa hashtageina #eivoisenempääkiinnostaa ja #EVEK.

Vuoden iskulause valitaan niiden lauseiden joukosta, jotka MARKin toimikunta on hyväksynyt Iskulauserekisteriin. Tunnustus on jaettu vuodesta 1999 lähtien. Viime vuonna sen voitti Berner Oy iskulauseellaan "Tien näyttäjä - Lasol".

Vuoden Iskulause palkittiin MARK Suomen Markkinointiliiton Tammikuun Täräys -tilaisuudessa Helsingissä torstaina 21. tammikuuta. Tilaisuudessa palkittiin myös Vuoden Markkinointiteko sekä jaettiin Kultajyvä-kisan palkinnot.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Innovaatiot

27.03.2017 18:30

Voitto, Helsingin yliopisto ja SEK kehittivät uuden palvelun

Mediatoimisto Voitto ja Helsingin yliopisto ovat kehittäneet yhteistyössä uuden Unibot-palvelun. Kyseessä on Facebook-ympäristössä toimiva automaattinen, vuorovaikutteinen keskusteluohjelma, joka ohjaa nuoria käyttäjiä heitä kiinnostavien koulutusvaihtoehtojen äärelle.

Yrityskaupat

27.03.2017 12:30

Solita ostaa palvelumuotoilutoimisto Palmun

Digitaalisen liiketoiminnan asiantuntijayritys Solita ostaa yrityskaupassa palvelumuotoilutoimisto Palmun koko osakekannan. Solita ilmoitti yrityskaupasta maanantaina julkaisemassaan tiedotteessa.