Klikatuimmat

M&M 8.1. 12:10 päivitetty 3.3. 15:37

Yksisarvishoitojen puffaus, Lidlin tempaukset ja flopannut Suomen paras elokuva kiinnostivat

Colourbox

Marmai.fi:n viime vuoden klikatuin juttu kertoo Ylen tekemästä uutisesta, jossa kerrotaan yksisarvishoitokurssista ilman kritiikkiä.

Markkinointi&Mainonnan verkkosivuston vuoden 2015 klikatuin juttu kertoo YleX:n verkkosivuilla julkaistusta jutusta, jossa puffattiin yksisarvishoitoja.

YleX:n muokatussa jutussa kerrottiin alun perin, kuinka Suomessa voi opiskella alle tonnilla yksisarvishoitajaksi ja missä ja miten kurssille voi ilmoittautua. YleX:n vastaava tuottaja Noora Santavuori kertoi M&M:lle, että muokkauksen jälkeen jutusta poistettiin mainoksenomaiset virkkeet.

Marmai.fi:n lukijoita kiinnostivat viime vuonna myös Lidlin toiminta, flopannut Suomen paras elokuva, Prisman Ampris-kampanja ja tuomitut mainokset.

Vuoden 2015 klikatuimmat jutut:

1. Vastaava tuottaja Ylen yksisarvisjutusta: "Harkinta petti, juttua on muokattu"
2. Lidl ennakoi – Sääntö-Suomi kieltää grillaamisen
3. Suomen paras elokuva oli täysi floppi
4. Mediatalot ryhtyivät adblocker-vastaiskuun
5. Prisma veti kansaa nenästä - mitään Amprista ei ole olemassakaan
6. Varustelekan tissimainos hermostutti Ruotsissa - "Facebookilta napsahti bannia"
7. Käk! Taas Lidl tempaisee näyttävästi
8. Radio Rockin mainos tuomittiin "poikkeuksellisen räikeästä" seksismistä - kanavan mukaan kyseessä ei ollut mainos lainkaan
9. Seppälä valmistaa malliston asiakkaiden vanhoista vaatteista - tavoitteena "suljettu kierto"
10. Ampparit.com elää muiden työstä

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Vaihde: 0204 42 40

Tilaajapalvelu puh: 0204 42 4100

Puhelun hinta (sis. alv 24%): 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/minuutti. Ulkomailta yritysnumeroon soittamisen hinnoittelee ulkomainen operaattori. Sopimusasiointi: 03051 4100 (8,8 snt/min sis. alv 24 %).