Media

M&M 17.2. 14:00

Ylen jättänyt Susanne Päivärinta siirtyy Iltalehteen: "Entistä rohkeammin ja suoremmin"

Susanne Päivärinta siirtyy Iltalehden palvelukseen.

Toimittaja Susanne Päivärinta siirtyy Alma Median kustantamaan Iltalehteen IL-TV:n erikoistoimittajaksi.

Susanne Päivärinta ryhtyy toimittamaan viikoittaista suoraa haastatteluohjelmaa, jonka voi nähdä ainoastaan netissä. IL:TV:ssä on viikoittain 6–7 miljoonaa videokäynnistystä ja Iltalehden sivuilla käy reilut kaksi miljoonaa suomalaista viikoittain. 

Päivärinta työskenteli viimeksi Yleisradiossa A-studion toimittajana ja juontajana. Iltalehdessä Päivärinta aloittaa maaliskuun puolivälissä.

"On huikeaa olla mukana laajentamassa Iltalehteä liikkuvan kuvan taloksi. Vaikka tekotapani on monille tuttu jo entuudestaan, IL-TV:ssä pääsen höystämään tinkimätöntä ja suoraa tyyliäni myös huumorilla. Ohjelman nimi on Sensuroimaton Päivärinta. Taloutta, politiikkaa, viihdettä ja urheilua tulen ruotimaan entistä rohkeammin ja suoremmin", Päivärinta sanoo.

Päivärinnan mukaan erityisen antoisaa uudessa työtehtävässä on se, että ohjelmaa ei tarvitse tehdä perinteisten ohjelmakaavioiden puitteissa.

"IL-TV:ssä emme ole sidottuja perinteisen tv:n jähmeisiin ohjelmakaavioihin. Nyt on kanava auki koko ajan. Ihmiset rakastavat 'puhuvaa päätä', mutta katselutavat muuttuvat hurjaa vauhtia ja mobiilikäytöstä se kasvu tulee. Menen sinne, minne katsojatkin."

Iltalehden päätoimittaja Kari Kivelä korostaa myös mobiilin kasvun merkitystä.

"IL-TV on kasvanut rivakasti tarjoten toimivaa ja monipuolista mediaympäristöä mainostajille. Jakelu on murroksessa ja perinteinen televisio on saanut runsaasti uusia haastajia. Katsominen siirtyy yhä enemmän mobiililaitteisiin. Haluamme olla tässä suunnannäyttäjä ja olen hyvin tyytyväinen saadessamme Susannen tapaisen huippujournalistin ja visionäärin osaajiemme joukkoon", kustantaja ja vastaava päätoimittaja Kari Kivelä kertoo.

Iltalehti ja Markkinointi & Mainonta ovat osa Alma Mediaa.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Yritysviestintä

25.03.2017 13:12

Ovatko kuluttajabrändit muuttumassa aktivisteiksi?

Yhä useampi yritys on osallistunut ajankohtaiseen keskusteluun ja ryhtynyt toteuttamaan yhteiskunnallista markkinointia myös Suomessa. Ei ole yhdentekevää, miten ja millä keinoin yritys ulostulonsa toteuttaa.