Sponsorointi

M&M 17.10. 12:45

Zlatanin vaatebrändi sponsoroi Tough Vikingia

Zlatan Ibrahimović

Esteratajuoksukilpailun pääsponsorina aloittaa ensi vuoden alusta A-Z Sportswear.

Ruotsalaisen jalkapallotähden Zlatan Ibrahimovićin urheiluvaatemerkki A-Z Sportswear ryhtyy tukemaan Tough Viking -kilpailua.

Tough Viking on ruotsalaisten rannikkojääkäreiden kanssa yhteistyössä kehitetty esteratajuoksukilpailu. A-Z Sportswear aloittaa kilpailun virallisena pääsponsorina 1. tammikuuta 2017.

Urheilumerkin toimitusjohtaja Knut-Erik Kollberg näkee brändeissä samankaltaisuuksia.

"Aivan kuten A-Z, myös Tough Viking on tarkoitettu urheilijoille, jotka haluavat haastaa itsensä urheilulajista, tasosta tai taustasta riippumatta. Kilpailussa on kyse henkisestä voimasta ja kestävyydestä, ja niitä arvoja me edustamme ja haluamme edistää. Teemme jatkossa yhdessä Tough Vikingin kanssa monia jännittäviä asioita", Kollberg sanoo tiedotteessa.

A-Z:n markkinointijohtaja Jens Bonesmo sanoo Tough Viking -kilpailun olevan esimerkki siitä, ettei paremmaksi urheilijaksi tulla materiaalien tai vaatteiden avulla, vaan siihen vaaditaan puhdasta halua, kestävyyttä ja motivaatiota.

"Estekilpailussa ei ole kyse päällä olevista vaatteista. Kilpailu vaatii kestävyyttä, notkeutta, nopeutta ja voimaa, ja loppujen lopuksi sinä olet ainoa, joka niihin voi vaikuttaa. Motivaatio tulee sisältäpäin", Bonesmo sanoo.

A-Z on Ibrahimovićin ja pohjoismaisen vaatejätin Varnerin yhteistyöhanke. Merkkiä myydään 21 Euroopan maassa, myös Suomessa.

Seuraavan kerran haastekilpailu Tough Viking järjestetään Helsingissä 9. syyskuuta 2017. Ensi vuonna kilpailu järjestetään myös Göteborgissa, Tukholmassa, Oslossa ja Pariisissa.