Data 19 artikkelia

Googlen Kati Riikonen Telia Finlandin markkinointi- ja analytiikkajohtajaksi: ”Aivan uusi aikakausi perinteiselle teleoperaattoribisnekselle”
Markkinointi
Koronauutisointi on osunut suomalaisten tunteisiin – data kertoo rajoitustoimien rauhoittavasta vaikutuksesta
Yhteiskunta
Yrittäjä, näin huomioit asiakkaasi ja markkinoit poikkeustilanteessa – "Mahdollista löytää asiakasryhmiä, joita ei olisi voinut harkitakaan"
Markkinointi
Selvitys: Markkinointialan työpaikat ja toimistot paisuneet valtavasti kymmenessä vuodessa
Markkinointi
N2 on perustanut uuden tytäryhtiön: Neuro haluaa yhdistää brändiajattelun digitaaliseen markkinointiin – ”Täytyy toivoa alan kannalta, että herätys tulisi myös muualta”
Toimistot
Adweek palkitsi jälleen OMD:n vuoden parhaana mediatoimistoketjuna: ”Kaikkein vaikeinta onnistumisessa on pysyä huipulla”
Toimistot
Kommentti
Jaakko Isoniemi
Keksin kuolema, kaiken olevaisen loppu?
Markkinointi
Tilaajille
Tilaajille
Evästeistä luopuminen muuttaa digitaalisen markkinoinnin perusteita: ”Vuosiin isoin juttu, mitä online-mainonnassa on tapahtunut”
Digitalous
Tilaajille
Tilaajille
Omnicomin Teemu Neiglick Chrome-evästeistä: ”Hemmetin iso asia”
Markkinointi
Tilaajille
Tilaajille
Vaalit, politiikan koukerot ja jatkuva muutos – näistä asioista luovan alan ammattilaiset muistavat vuoden 2019
Yhteiskunta
Google teki painajaismaisen mokan – odotettu Chrome-selaimen päivitys tuhosi tärkeää käyttäjädataa kenties peruuttamattomasti
Digitalous
Siivousfirma Freskan data-analyytikko: ”Asiakasdata on kaikkein kauneinta ja kiinnostavinta dataa”
Työelämä
Tilaajille
Tilaajille
Dentsun vetäjäksi loikannut Pauli Aalto-Setälä haluaa haastaa konsulttijätit: ”Olemme keskellä neljättä teollista vallankumousta”
Markkinointi
Miltton perusti tytäryhtiön, jonka taustalla on nimekäs tutkijajoukko: ”Sanoisin, että meillä on täydellinen alku”
Markkinointi
Tilaajille
Tilaajille
Finnair ja Google onnistuivat dataohjatussa markkinoinnissa - ”pitää pystyä luopumaan kontrollista”
Markkinointi
Sammio