Data ja analytiikka 33 artikkelia

Markkinoijat uskovat automaatioon, mutta osaamista puuttuu
Tutkimus
Dagmarin toimitusjohtajaksi Krista Elopuro: "Pitää olla rohkea ja utelias"
Markkinointi
Markkinointipäättäjät paljastavat – lyhyen tähtäimen digimittarit tukahduttavat innovaation
Markkinointi
Amazon saattaa saada jättisakot – komissio selvittää, rikkooko yhtiö EU:n kilpailusääntöjäEuroopan komissio aloittaa virallisen tutkinnan verkkokauppajätti Amazonin mahdollisista kilpailurikkomuksista.
Kauppa
Amazon haluaa ostaa käyttäjiltään lisää henkilökohtaista dataa 10 dollarilla – ”Yhdysvalloissa ei käytännössä ole rajoituksia sille, mitä tällaisella datalla voi tehdä”Tarjous rajoittuu Prime Dayn, Amazonin kaksipäiväisten ”hullujen päivien”, ajalle.
Data ja analytiikka
Avaus luopui luovasta suunnittelusta strategisista syistä – "Markkina ei ollut vielä tarpeeksi kypsä"
Toimistot
Retriever ostaa sosiaalisen median hallintaan erikoistuneen startupin RelationDeskin
Yrityskaupat
Analytiikkayritys Qurun toimitusjohtajaksi nimitetty Mira Mäkiranta: "Pelkkä datan olemassaolo ei riitä, vaan sitä pitää osata käyttää"
Data ja analytiikka
Ellun Kanat perustaa uuden näkemysyksikön – toimitusjohtaja Taru Tujunen: "Edes luovat alat eivät ole vapaita digitaalisesta disruptiosta"
Markkinointi
Maailmalla suosioon noussut suomalainen startup Supermetrics kasvaa kohisten: "Meillä on jatkuva hyvä virta uutta asiakaskuntaa"
Startup
Karmaraman Sid McGrath purkaa osiin alaa kohahduttaneen Accenture-kaupan: "Kukaan ei uskonut, että tekisimme sellaisen peliliikkeen"
Markkinointi
Suomesta poistuva Publicis Groupe ostaa datajätti Epsilonin hieman alle neljän miljardin euron kaupassa
Markkinointi
Kommentti
Pekka Lähteenmäki
”Ja päivitysasioilla liikenteessä” – Oi operaattori, miksi kiusaat minua?
Markkinointi
Keskisuomalainen ja startupyritys torjuvat digitaalisen median asiakaskatoa tunneälyn avulla: "Mielenkiintoisia yhtymäpintoja journalismiin"Google Digital News Innovation Fund on myöntänyt 300 000 euron rahoituksen Mediatalo Keskisuomalaisen ja NayaDaya Oy:n hankkeeseen, jossa kehitetään globaalia ratkaisua digitaalisen median asiakaskadon minimointiin.
Media
Suomen Digimarkkinointi Yokohama-renkaiden markkinoinnin kumppaniksi
Markkinointi
Sammio