Media 2216 artikkelia

Bonfire.fi nimitti Harri-Pekka Pietikäisen uudeksi päätoimittajaksi: ”Vastuullisuus ei voi olla enää pelkästään markkinointipuhetta”
Media
Tilaajille
Tilaajille
Sanoma kasvattaa osuuttaan Suomen mediamainontamarkkinasta – Alma panostaa digiin
Media
“Vähän ruokaa sekä jokapäiväinen Hesari” –Helsingin Sanomat nojaa uudessa kampanjassaan laulujen lyriikoihin
Mainonta
MTV valitsi C Moren uudeksi mainostoimistoksi Ryhmä Creative Agencyn
Markkinointi
Google haastaa Applen flopanneen palvelun: suunnittelee uutispalvelua ja korvauksia sisällöstä mediataloille
Digitalous
Suomalaiset kuuntelivat viime vuonna päivässä keskimäärin 2 tuntia ja 40 minuuttia radiota sekä 43 minuuttia muuta audiota
Media
Ilkka-Yhtymän liiketulos kääntyi tappiolliseksi – ”Muuttunut kilpailutilanne vaatii meiltä rakenteellisia muutoksia”
Media
Tilaajille
Tilaajille
Sanoma teki ”päinvastaisen siirron”, mutta miksi yhtiö myisi erittäin kannattavan Oikotien? Analyytikko: Motiivi voi olla käteisen tarve
Media
Alma Media julkaisi tuloksensa – liikevaihtoa laskivat myydyt liiketoiminnot, mutta loppuvuonna myös kotimaan mainosmyynnin lasku
Media
Uusi talousmedia MustRead Executive julkaistaan vain uutiskirjeenä – ”Se on kuin hissipuhe”
Media
Mediatoimistojohtajat kommentoivat Sanoman ja Alman kaupan vaikutuksia mainosmarkkinaan – ”Sanomasta tulee valtavan ison datapoolin omistaja”
Media
Blogi
Eero Vassinen
Sanoma vahvistaa asemiaan printtimedian pudotuspeleissä ja hämmentää laittamalla Oikotien myyntiin
Media
Sanoma ostaa Alman maakuntalehdet 115 miljoonalla eurolla – Aamulehti suurin myydyistä lehdistä
Sijoittaminen
Tilaajille
Tilaajille
Tutkivan journalismin julkaisu Long Playn toimitusjohtaja: ”Tällä hetkellä voitollinen tulos tältä vuodelta vaikuttaa aivan realistiselta”
Media
MTV valitsi Dynamo & Sonin uudeksi mainostoimistokseen: ”Löysimme heti hyvän yhteisen tekemisen meiningin”
Media
Sammio