Radio 23 artikkelia

Keskittyminen kuumentaa radiokilpailuaNelonen nousi kaupallisten radiomarkkinoiden kärkikahinoihin ostamalla Metroradion. SBS:n toimitusjohtaja Leena Puntila jäi toiseksi, mutta vyöryttää Radio Cityä ja aikoo ostaa jotain muuta. "Kauppa on auki."
radiokanavat
Minun oma radio
tuubio
Ai niin, audioPodcast ei mullistanut ihmisten mediankäyttöä, mutta arkipäiväistyneellä äänitallenteella voi syventää yleisösuhdetta ja rakentaa brändiä.
ladatuimmat podcastit
Radiossa jatkosotaPaikalliskilpailijat syyttävät jälleen Iskelmää laittomasta ketjuttamisesta ja mainoshintojen polkemisesta.
radio
Totuus soittolistoistaSuomen Akatemian rahoittama tutkimus selvittää, miten soittolistat todella vaikuttavat.
soittolistat
Radiolla energinen kevätNRJ:n myynti kasvoi alkuvuonna 40 prosenttia. Alan omat tavoitteet eivät täyttyneet.
nrj
Taskussa soiNuoret palasivat radion ääreen, koska radio sujahti taskuun.
radio
Radiolla on taas toivoa
avec
NRJ:n soundinsäätäjä
soittolista top 40
Se tulee samasta tuutista
pääkirjoitus
Media-aakkoset 1994¿2004Suomalainen media on kymmenessä vuodessa kokenut monta vallankumousta. Ala on keskittynyt, ketjuuntunut ja kasvanut, ja vain vahvimmat brändit ovat pitäneet pintansa: Kymppitonni pyörii edelleen.
suomalainen media
Pitempiä analyyseja, kiitos
mielipide
Yle hukkasi radiobrändinsäYlen uudistetuista kanavista pahiten ovat flopanneet YLE Radio Suomi ja YLEQ. Radioremonttiaan arvioiva Yle yrittää ensi vuonna vahvistaa kanaviaan luomalla ohjelmista brändejä.
brändit 2003
Av-alan talk showMedia & Message -tapahtuman puheenvuoroista huokui hämmennys. Hyviä kysymyksiä on paljon, mutta vastaukset ovat vähissä. Suorimmat sanat tulivat Yleisradion Olli-Pekka Heinosen suusta: "Ylen talous vaatii radikaaleja toimenpiteitä".
media & message
Kaupalliset ylös, Yle alasVuoden 2002 voittajia olivat kaupalliset asemat. Radio Suomi on menettänyt viikkopeitostaan 155 000 kuuntelijaa ja Ylen Ykkönen 37 000 kuuntelijaa.
valtakunnallinen radionkuuntelu
Sammio