Suhdanteet 21 artikkelia

Myynnin ja markkinoinnin ammattilaisten luottamus Suomen talouteen horjuu – ”Nyt aletaan nähdä heikentymistä myös kovassa datassa”
Markkinointi
Data ohjaa mainoseuroja – toimistot odottavat kasvun syksyäData auttaa, kun brändit hakevat vastinetta markkinointieuroilleen. Toimistot odottavat markkinointiviestinnän kysynnän kasvavan syksyllä. Onnistuminen edellyttää kaikilta jatkuvaa uudistumista.
Suhdanteet
Pääkirjoitus
Kati Haapakoski
Markkinointieuron vaikutus kannattaa laskea
Mielipide
Kauppa odottaa vilkkaita välipäiviä - sesongin tuotteet kiinnostavatBlack Fridayn tapaiset kaupan superpäivät eivät ole himmentäneet joulun alennusmyyntien tenhoa.
Kauppa
Muotoiluala pääsi kasvu-uralleOrnamon suhdannekyselyn mukaan muotoilualan tilanne ja näkymät ovat piristyneet.
Kauppa
Odotusten synkistyminen pysähtyi
mtl-barometri
Markkinointiviestinnän kannattavuus koheni
suhdanteet
Epävarmuus nakertaa kasvu-uskoa rotan laillaNousun merkit katosivat kesälomalla ja rekrytointimarkkinat ovat liki jäissä. Facebook-hypekin hiipuu.
suhdanteet
M&M:n suhdannegallup paljasti: Toimistot palkkaavat taas väkeäM&M kysyi markkinointiviestinnän päättäjiltä, miltä suhdannekeli vaikuttaa. Vastaukset kertovat hiihtotermein, että keväthangilla luistoa riittää, mutta pidosta ei ole varmuutta.
suhdannegallupit
Digi porskuttaaMTL:n barometri ennakoi kasvavaa matalapainetta, mutta ei kaikille.
mtl markkinointiviestinnän toimistojen liitto
Juhlaa vai draamaa?Juhlat on juhlittu, veikkaa Jukka-Pekka Vuori. Mainosbarometri on kuitenkin vielä selvästi plussalla.
Mainossää: elokuu 2011
Hysteria uhkaa
toimituksen kommentti
Parisuhteen anatomia
kolumni
Oijoi, kurjuus iskeeMTL-Barometrin mukaan mainostoimistojen näkymät mustenivat yhtäkkiä.
mtl-barometri
Kuka pelkää taantumaa?Eivät ainakaan suuret suomalaismainostajat. Silti markkinointiosastoilla eletään sormi liipaisimella.
taantuma
Sammio