Terveydenhuolto 11 artikkelia

Pauli Waroma Lääkärikeskus Aavan markkinointi- ja viestintäjohtajaksi: ”Tällä kentällä on mahdollista erottua edukseen”
Työelämä
Tilaajille
Tilaajille
Hoivayhtiöiden maineen korjaaminen vie luultavasti vuosia – ”Palveluseteleiden yleistyessä olemme kuluttajabrändin lainalaisuuksien edessä”
Markkinointi
Pauli Waroma jättää Pihlajalinnan: "En todella tiedä, mihin ryhdyn seuraavaksi"
Markkinointi
Kommentti
Seija Holtari
Maineella on hinta, ja se on juuri nyt 200 miljoonaa kruunua
Markkinointi
Kommentti
Anna-Kaisa Urpelainen
Mitä isojen hoivajättien päässä oikein liikkuu? Karut julkisuuskohut syövät nopeasti miljoonia markkina-arvosta, kuten Attendo sai huomata
Terveydenhuolto
A-lehdet alkaa kehittää suomalaisten elintapoja UKK-instituutin kanssaA-lehdet on mukana UKK-instituutin hankkeessa, jossa kehitetään elintapaohjausta.
Lifestyle
Pihlajalinna haki aitoja tunteita ilman käsikirjoitustaPihlajalinna lähti mainostoimisto Folkin kanssa rakentamaan aitoja kohtaamisia ja yllättäviä tarinoita.
Markkinointi
Perttu Monthan Pihlajalinnan digitaalisen kehityksen johtajaksiPihlajalinnan uudeksi digitaalisen kehityksen johtajaksi (CDO) on nimitetty Perttu Monthan.
Terveydenhuolto
Lastensairaala lähti sponsorijahtiinTaistelu sponsorirahoista kiihtyy. Puolet sponsoreista kiristää rahan käyttöä. Hus aikoo napata potista 10 miljoonaa euroa. Sanoma-konserni lähtee pääyhteistyökumppaniksi.
sponsorit
Oho, palveleva lääkäriViestintätoimisto Darwin rakensi palvelukonseptin Klinikka 22 -yksityissairaalalle.
klinikka 22
Diagnoosi: tervettä kilpailuaTerveydenhuollon markkinointi räväköityy, kun kilpailu kiristyy ja uudet omistajat haluavat nopeasti lisää tuottoja.
terveydenhuolto
Sammio