Vaatekauppa 33 artikkelia

Filippa K kasvaa Aleksilla
filippa k
Hinnalla halpatuontia vastaanOrimattilassa kasvaa ilmiö nimeltä Megamyyntiareena.
megamyyntiareena
Nelly.com kertoo muotikaupan suunnan
nelly.com
Kisa nuorista naisista kiristyyCubusin asiakkaikseen tavoittelemat nuoret suomalaisnaiset vähenevät. Muotimerkit kuitenkin luottavat siihen, että entistä isompi osa rahoista pannaan vaatekaappiin.
cubus
Polarn o Pyret järjesti kirpparinMarkkinoija: Polarn o Pyret, Kuopio
pieni markkinointiteko
UFFin ikkuna synnyttää jononMarkkinoija: U-landshjälp från Folk till Folk UFF
pieni markkinointiteko
Lama kaatoi Pukevan
Muistatko vielä sen brändin?
Tv tekee nettikaupanTapaus: Ruotsalaiset valtaavat netin vaatemarkkinoita
viikon mainostajat
Mies unohtaa vaatteetMikä: Mediacomin tutkimus mainonnan muistamisesta
mainonnan muistaminen
Henki päälläPois tieltä gantit ja dieselit. Espritin investoinnit näkyvät myös brändin arvostuksessa.
arvostetuimmat brändit
Brändin ehdoilla"Turvallinen ja tyylikäs" Esprit varjelee brändiään kovalla ketjukurilla.
arvostetuimmat brändit
Aikuiseen makuunTapaus: Seppälä by Hanna Sarén -malliston lanseeraus
viikon mainostajat
Oman elämänsä bisnesmalliStockmannin syömähammas Seppälä terävöityi, mutta väärästä kohtaa.
seppälä
Ale tuli jäädäkseenSuomen muotikauppiaat kasvattavat kilpaa ketjujaan ja hakevat uusia kohderyhmiä, sillä hintaa ei voi nostaa.
vaatekauppa
Netin rätei ja lumpui
pääkirjoitus
Sammio