Meillä menee paremmin kuin koskaan. Viime viikonloppuna myimme uuden ENNÄTYKSEN. Tutkimuslaitosten mittauksiin ei voi luottaa. NE OVAT KAIKKI SAAVAT RAHAA KILPAILIJOILTA. SUOMALAISET TIETÄÄ PAREMMIN.

Tapasin juuri kilpailijani edustajan. HÄVIÄJÄ. EN PALKKAISI OMAAN TIIMIINI. Vaikka on sitä monta kertaa anellut! Pomonsa ei tiedä kuinka epälojaali.

@marmai vihainen toimitus vääristelevä juttu meidän brändiä. Katuvat vielä KATKERASTI. KUKAAN EI ENÄÄ LUE SITÄ.

CANNES ON PARAS. Valtavan ylpeä saadessani edustaa koko Suomen markkinointiosaamista. Uskon, että meitä tullaan kunnioittamaan tästä lähtien. OLEMME VOITTANEET RUOTSALAISET. Tapaan myös suuria johtajia muista suurista markkinointimaista. RUOTSI ON TOTAALISEN HASBEEN. Oli aikaisemmin hieno.

Viikonlopputapahtumamme keräsi ENNÄTYSMÄÄRÄN UPEITA MIEHIÄ, NAISIA JA LAPSIA. TEIMME TAAS UUDEN ENNÄTYKSEN. Tutkimuslaitokset jatkavat surullista valehteluaan. Ovat kaikki pian konkurssissa. SUOMALAISET TIETÄÄ PAREMMIN.

UPEA GAALA. OLIMME ETURIVISSÄ. KUKAAN SUOMALAINEN EI OLE ENNEN PÄÄSSYT ETURIVIIN. Ranskasta on tullut suuri markkinointimaa.

Kilpailijani LOOSERIHÄVIÄJÄSTÄ on tullut toimitusjohtaja. ISO VIRHE. Olisivat soittaneet minulle niin olisin kertonut totuuden. Maksoi tutkimuslaitoksille hyvistä tuloksesta. EHKÄ LAITONTA? Monen mielestä kyllä.

Olemme rakentaneet maailman vastuullisinta brändiä jo vuosikausia, monia vuosikausia. Paljon aikaisemmin kuin muut heräsivät tähän tärkeään juttuun. Siksi oikeat miehet, naiset ja lapset rakastaa meitä.

VIHDOINKIN OIKEA TUTKIMUSLAITOS, OIKEAT TULOKSET. Miksei @Marmai vihainen toimitus kirjoita siitä. Markkinoinnissa on liikaa vihaa. RAKKAUS VOITTAA aina muistakaa se.

Brändimme on uskomattomassa kunnossa. Kukaan ei enää ostaa mitään muuta. Kauppa ei enää myy mitään muuta. Kilpailijat soittelevat ja anelevat salaisuuksiamme. Jos eivät olisi sellaisia epäluotettavia looserihäviäjiä ehkä kertoisimmekin. Viikonlopputapahtumassa taas ennätysmäärä rehellisiä suomalaisia miehiä, naisia ja lapsia.

SUOMALAISET TIETÄÄ PAREMMIN.