Itselläni pääjumi toistuu noin kolmen vuoden välein. Startup-yrittäjänä, joka ei ymmärrä, että yrityksen täytyy muuttua pikaisesti ja perustavanlaatuisesti tai koittaa perikato. Myös sivutoimikoomikkona, jolla samat jutut pyörivät liian pitkään. Tai brändivastaavana, joka blokkaa pitkän aikavälin menestystä jäämällä pieniin asioihin kiinni.

Tilaajille
Tilaajille
Olemme varanneet tämän sisällön vain tilaajille
Voit kokeilla digitaalista Markkinointi&Mainontaa nyt 2 viikon ajan täysin veloituksetta. Et sitoudu mihinkään. Tilaajana saat esimerkiksi:
  • Rajoituksettoman lukuoikeuden kaikkiin artikkeleihin
  • Päivittäiset vain tilaajille suunnatut Tähtijutut
  • Markkinointi&Mainonnan näköislehden
Lehden tilaaja, ota digi käyttöön