Mikael Gabriel antoi kasvot uudelle kolajuomalle – 350 000 pullon ennakkoerä myytiin loppuun hetkessä

Fortnite-festivaali tuotti faneille katkeran pettymyksen Englannissa – Epic Games haastoi järjestäjän oikeuteen

Oatlyn Ruotsissa tuomittu kampanja valloitti Helsingin kadut – Oatlyn luova johtaja M&M:n haastattelussa: "Olemme hieman old school -porukkaa"

Mikko Leppilampi ja Maria Veitola vähissä vaatteissa HSY:n sisälämpötilakampanjassa – "Keskustelun herättäminen tästä aiheesta on aika vaikeaa"

Suklaabrändin mainos sai arkeologit suunniltaan: "Äärimmäisen typerää ja syvästi laitonta"

Jokereiden uusi markkinointijohtaja Martin Mustonen: "Vain brändi, jolla on tunnetta, voi olla vahva ja menestynyt"

Turkiskasvattajat haluavat nostaa profiiliaan kampanjalla, jonka mainoksessa marsu rinnastetaan turkiseläimeen

Mitä ihmettä? Valio ja Klaus K -hotelli avaavat Helsinkiin maailman ensimmäisen jäätelöhotellihuoneen: "Kyse on bränditeosta"

M&M kysyi Forbesilta Saara Aaltoa käsittelevän jutun virheistä – lehti poisti jutun ja lopetti yhteistyön sen kirjoittajan kanssa

Grand One -finalistit julkistettu – toimistoista eniten finaalipaikkoja jälleen TBWA:lle, nyt näkyy myös sisäinen tekeminen

Fazerin vaaleanpunainen loppui verkosta vartissa, kun helmikuun erä tuli myyntiin

Huawei jäi nolosti kiinni kuvahuijauksesta

Valvira kehotti pienpanimoa poistamaan somekehut – "saako edes haukut säästää?"

Victoria’s Secret sopii huonosti #metoo-aikaan – joutuu sulkemaan liikkeitään

Vuoden Huiput -finalistit julkistettu – shortlistoilla yhteensä 134 työtä

WhatsApp on saamassa tervetulleen ominaisuuden lähitulevaisuudessa

Hullujen Päivien verkkokaupassakin korostetaan kiireen tuntua – tavaratalossa järjestetään tänä vuonna myös huutokauppa

Olisiko kannattanut miettiä hetki? Osa tyypeistä edelleen istuu tukevasti pelisilmänsä päällä, vaikka viestinnästä puhutaan enemmän kuin koskaan ennen

Aika noloa, Suomi

Norjan suurin huvipuisto valitsi suomalaisen teknologiafirman digikumppanikseen: "Tämä vuosi on meille ison kasvun paikka"

Lidl nappasi Voitto 2018-kisassa pääpalkinnon ja kolme muuta palkintoa

Belgialainen operaattori teki Bomfunk MC'sin Freestyler-videosta uuden version – mukana myös Raymond Ebanks

Wörks loi DNA:lle uuden markkinointiviestinnän konseptin, joka keskittyy tunteisiin

Taksien hintojen vertaileminen ei kiinnosta – jätän mieluummin tilaamatta koko taksin

"Epäonnistuimme viestinnässä" – ei kelpaa selitykseksi

Biisi Teflon Brothersilta ja samannimisten tapahtumien sarja – Hartwall haluaa laajentaa lonkeron sesonkia talveen

Yllättävä kampanja murtaa nuorten eläke-ennakkoluuloja: "Se on ikään kuin sijoitus omaan tulevaisuuteen"

Unilever säästi markkinointikuluissaan 500 miljoonaa euroa viime vuonna – in-house-osaamiseen keskittyminen on osoittautunut tehokkaaksi

Kari Tervonen GroupM Finlandin Roadmap Directoriksi: "Kaikki markkinointialan yritykset ovat tällä hetkellä murroksessa"

Brändiuudistus ajoi kiinteistövälittäjän yrityssaneeraukseen – raskas prosessi saatiin päätökseen: "Piti ottaa lusikka kauniiseen käteen"