Näyttelijä Mikko Leppilammen uusi firma lanseerataan formula ykkösten Monacon GP:ssä – tavoitteena viedä pohjoismaisia brändejä maailmalle

Kyllä kannatti järjestää nimikilpailu, Viking Line!

Nuoret naiset ovat somen vaikuttavimpia — muotibloggaajan tulot lähes 250 000 euroa

Lehto Asunnot markkinoi uutta palveluaan rohkealla mainoksella: "Yritämme muutenkin poiketa alasta ja tehdä asioita erilaisella tavalla"

Uusi tv-kanava INEZ tähtää kansainväliseen kasvuun – taustalla nimekkäitä sijoittajia

Tässä on Helsingin paras nähtävyys – eikä sitä markkinoida mitenkään

Esko Valtaoja mursi omakotiasumisen myyttejä – "Valtaoja on juuri oikea henkilö nostamaan järkisyihin vetoavia faktoja esille"

Ruka vaihtoi logonsa kesäversioon ja ottaa ilon irti rumista paikannimistä – markkinoi muun muassa ”Kireitä siimoja Hevonperseessä”

Volkswagenin uusi sähköauto ruuhkautti yhtiön verkkosivut – yli 10 000 asiakasta tilasi auton ensimmäisen vuorokauden aikana

Nyt kaikki ostamaan premiumia – onko tämä tosiaan se keino, jolla Stockmann pelastuu?

HSL:n sovelluspäivitys söi lippuni

Samujin ja Agency Leroyn fuusio peruuntui

JVG ja Paulig pitkään yhteistyöhön – tavoitteena myös uusia mitalikahviperinne

Jimi Veijonen ja Antti Hirvonen perustivat uuden bränditekoihin ja tapahtumiin keskittyvän toimiston

Miljoonatappiot tehnyt vaatemerkki Samuji pysyy pinnalla vain omistajiensa rahoilla

Instagram lopettaa flopanneen palvelunsa

Maria Veitolan mielestä vaikuttajamarkkinointi ei vie uskottavuutta: "Monet toimittajat toimivat muutenkin kaupallisessa ympäristössä”

3 Kaverin jäätelöpakkaus palkittiin Amerikassa – "Ihmiset syövät jäätelöä suoraan purkista, joten purkin kanssa vietetään paljon aikaa"

WhatsAppin kautta on levitetty vakoiluohjelmaa

Lahtinen & Mantere ja Someco ovat nyt LM Someco: "Markkinoinnin murros jatkuu edelleen"

Jo yli 780 000 pettynyttä Game of Thrones -fania vaatii, että sarjan viimeinen kausi tehdään uudelleen

Tamperelaiset puhelinkopit pystytettiin New Yorkin Times Squarelle

Anna Puu kirjoitti herkän runon Suomen jokaiselle äidille – Juhla Mokan kampanja innoitti taiteilijoita pohtimaan omaa äitiyttään

GroupM:n Kristiina Railo siirtyy johtotehtäviin Lontooseen: "En ole ostanut paluulippua" – tulevina asiakkaina muun muassa Unilever ja Facebook

Finnish Comms Awardsin finalistit on valittu – TBWA nappasi seitsemän finaalipaikkaa, SEK kuusi

Muotitalo Guccin uusi rohkea kampanja jakaa kansaa somessa: "Rakastan tätä"

Tapaus ryhtyy budjetoimaan jokaiseen projektiin hiilijalanjäljen kompensoimisen Compensate-säätiön kautta

Lidlin kesäbiisi tuo vanhan bilehitin uudelle vuosituhannelle: "Olemme erittäin tyytyväisiä lopputulokseen"

Ramadan vaikuttaa muslimien kulutuskäyttäytymiseen – ”Monet yritykset eivät vielä ihan ymmärrä, mitä ne voisivat tarjota muslimikuluttajille”

Luulitko todella, että vaikuttajia kannattaa ostaa kuin mediaa?