Näyttelijä Mikko Leppilammen uusi firma lanseerataan formula ykkösten Monacon GP:ssä – tavoitteena viedä pohjoismaisia brändejä maailmalle

Nuoret naiset ovat somen vaikuttavimpia — muotibloggaajan tulot lähes 250 000 euroa

Lehto Asunnot markkinoi uutta palveluaan rohkealla mainoksella: "Yritämme muutenkin poiketa alasta ja tehdä asioita erilaisella tavalla"

HSL:n sovelluspäivitys söi lippuni

JVG ja Paulig pitkään yhteistyöhön – tavoitteena myös uusia mitalikahviperinne

Miljoonatappiot tehnyt vaatemerkki Samuji pysyy pinnalla vain omistajiensa rahoilla

Instagram lopettaa flopanneen palvelunsa

Maria Veitolan mielestä vaikuttajamarkkinointi ei vie uskottavuutta: "Monet toimittajat toimivat muutenkin kaupallisessa ympäristössä”

Lahtinen & Mantere ja Someco ovat nyt LM Someco: "Markkinoinnin murros jatkuu edelleen"

Jo yli 780 000 pettynyttä Game of Thrones -fania vaatii, että sarjan viimeinen kausi tehdään uudelleen

GroupM:n Kristiina Railo siirtyy johtotehtäviin Lontooseen: "En ole ostanut paluulippua" – tulevina asiakkaina muun muassa Unilever ja Facebook

Luulitko todella, että vaikuttajia kannattaa ostaa kuin mediaa?

Folkin suunnittelema Lidlin Korttikampanja nappasi pronssia New Yorkissa: "Yksinkertaisen aggressiivinen idea"

Euroviisut maksaa veronmaksajille yli 100 000 euroa – Suomi ei saanut finaalipaikkaa

Kuudes uudisti Helsinki Priden brändin: "Lopputulos on enemmän, kuin osasimme toivoa tai pyytää"

Heli Hytönen Dynamo & Sonin strategiajohtajaksi ja osakkaaksi: "Ihmisten tarpeet ovat pirstoutuneempia ja odotukset brändejä kohtaan ovat suurempia"

WhatsAppin kautta on levitetty vakoiluohjelmaa

Älysormus lensi julkkisten kyydissä maailmalle – mihin tarvitaan enää muuta markkinointia?

Somevaikuttaja Joonas Pesonen kehittää Clarionin toimintaa seuraajiensa ideoilla: "Yrityksen pitää olla valmis ottamaan kritiikkiä vastaan"

Oulu avaa imagokampanjan merkeissä suurlähetystön Helsinkiin: "Harva tietää, että Oulu on suurempi kaupunki kuin Turku"

Somevaikuttajat tekevät yhä enemmän pitkiä markkinointikampanjoita: "Me olemme tällaisia yhden naisen mainostoimistoja nykyään"

Wavemaker auttaa Vehoa digimurroksessa: "Autoala elää poikkeuksellisten muutosten aikaa"

Ravintolayhtiö alkaa palkita työntekijöitään 500 eurolla joka päivä – "Tämä on vastine tippikulttuurille"

Samsungin mainostemppu jakaa mielipiteet jyrkästi – vain asiakkaat pääsevät käsiksi salaiseen menuun

Sponsorointi & Tapahtumamarkkinointi ry sai uuden hallituksen – puheenjohtajaksi Risto Oksanen

Bloggaaja Jenni Rotonen: "Olen kieltäytynyt monesta rahakkaasta ja kiinnostavasta yhteistyötarjouksesta, jos se on sotinut arvojani vastaan"

Sähköpotkulautayritys Voi haluaa tehdä yhteistyötä kilpailijoidensa kanssa: "Korostamme brändityössämme avoimuutta ja läpinäkyvyyttä"

Toukokuun nimitykset: Julius Haukkasalo jälleen Evermaden toimitusjohtajaksi ja Hanna Länsivuori Fennian markkinoinnin johtoon

Uusi tv-kanava INEZ tähtää kansainväliseen kasvuun – taustalla nimekkäitä sijoittajia

Huawei ja Anna Puu lähtivät puhuttelemaan naisia: "Halusimme brändilähettilään, johon suomalaisten on helppo samastua"