"Burgerimiehestä tuli Formulamies" – Akseli Herlevi tuo lisämausteen C Moren F1-tiimiin yhteistyössä Vaasanin kanssa

Suklaabrändin mainos sai arkeologit suunniltaan: "Äärimmäisen typerää ja syvästi laitonta"

Hullujen Päivien verkkokaupassakin korostetaan kiireen tuntua – tavaratalossa järjestetään tänä vuonna myös huutokauppa

Viro ei houkuttele enää suomalaisturisteja – paikalliset matkailumarkkinoijat järjestivät kriisikokouksen

Netflix-pomolta selväsanainen viesti – suoratoistojätti ei lähde mukaan Applen uuteen tv-palveluun

Subway valitsi Isobar Finlandin: "Hyvinkin merkittävä asia meille"

Nuorten Facebook-käyttäjien määrä vähenee – Somecon Minna Valtari: "Ei enää niin siisti juttu nuorille"

Kymmenen vuotta täyttänyt Ellun Kanat jatkaa kasvuaan: "Kommunikaatio on maailman tehokkain muutostyökalu"

Mikael Gabriel antoi kasvot uudelle kolajuomalle – 350 000 pullon ennakkoerä myytiin loppuun hetkessä

Jokereiden uusi markkinointijohtaja Martin Mustonen: "Vain brändi, jolla on tunnetta, voi olla vahva ja menestynyt"

Emilia Valtola Kuulaan vetäjäksi: "Tieto ei sellaisenaan ole arvokasta"

Brändiuudistus ajoi kiinteistövälittäjän yrityssaneeraukseen – raskas prosessi saatiin päätökseen: "Piti ottaa lusikka kauniiseen käteen"

EU mätkäisi Googlelle 1,5 miljardin euron sakot – "Sementoinut määräävän asemansa hakutuloksiin perustuvassa mainonnassa"

Puolueiden viestijät, teillä on ongelma: Ehdokkaat vailla mielipiteitä

Facebook Messengeriin kauan kaivattu uudistus – lisäpontta huhuille Mark Zuckerbergin henkilökohtaisesta projektista

Mad Max

Ensimmäinen Vuoden Brändi -palkinto Marimekolle: "Menestyvät yritykset investoivat brändiinsä suojaamalla sen asianmukaisesti"

Viro ei ole enää erityisen halpa matkakohde – markkinoinnin asiantuntijat kehottavat panostamaan hinnan sijasta laatuun

Messuilla menee nyt lujaa – tulovirta järjestäjäpaikkakunnille kipusi 458 miljoonan euroon: "Luottamus luodaan kasvokkain tapaamisessa"

Oatlyn Ruotsissa tuomittu kampanja valloitti Helsingin kadut – Oatlyn luova johtaja M&M:n haastattelussa: "Olemme hieman old school -porukkaa"

Miten Facebookin skandaalit vaikuttavat suomalaiseen kasvurakettiin? Smartlyn johtaja: "Meillä on vapaus valita asiakkaamme ja harjoitamme sitä aktiivisesti"

Keskisuomalainen ja startupyritys torjuvat digitaalisen median asiakaskatoa tunneälyn avulla: "Mielenkiintoisia yhtymäpintoja journalismiin"

Mikko Leppilampi ja Maria Veitola vähissä vaatteissa HSY:n sisälämpötilakampanjassa – "Keskustelun herättäminen tästä aiheesta on aika vaikeaa"

Kari Tervonen GroupM Finlandin Roadmap Directoriksi: "Kaikki markkinointialan yritykset ovat tällä hetkellä murroksessa"

Vinkki iskulauseiden laatijoille: puolet pois!

Nyt puhuu Suomen Forbesin toimitusjohtaja: "Olemme pettyneitä"

Facebookin suuri katkos osui mainostajien kukkaroon: "Jäin ulos ja näin, miten rahat menivät ulos tililtäni"

Vuoden liikemiehenä palkittu Mika Sutinen Ellun Kanojen hallitukseen: "Positiivisella tavalla omintakeinen yritys"

Suomalaiset löytävät verkkokauppaan some-mainoksien kautta: "Tilannetta voisi verrata siihen, että ostajat kulkisivat päivittäin kivijalkaliikkeen ohi"

Tampereen Ratikan mallikappale herätti kansan kiinnostuksen: "Saimme palautetta suuntaan jos toiseenkin"