Lehto Asunnot markkinoi uutta palveluaan rohkealla mainoksella: "Yritämme muutenkin poiketa alasta ja tehdä asioita erilaisella tavalla"

Lahtinen & Mantere ja Someco ovat nyt LM Someco: "Markkinoinnin murros jatkuu edelleen"

MTV ja Mediahub yhdistyvät – "Päällä on positiivinen vire"

Heli Hytönen Dynamo & Sonin strategiajohtajaksi ja osakkaaksi: "Ihmisten tarpeet ovat pirstoutuneempia ja odotukset brändejä kohtaan ovat suurempia"

Instagram lopettaa flopanneen palvelunsa

Nuoret naiset ovat somen vaikuttavimpia — muotibloggaajan tulot lähes 250 000 euroa

Samsungin mainostemppu jakaa mielipiteet jyrkästi – vain asiakkaat pääsevät käsiksi salaiseen menuun

Maria Veitolan mielestä vaikuttajamarkkinointi ei vie uskottavuutta: "Monet toimittajat toimivat muutenkin kaupallisessa ympäristössä”

Maineikkaan säveltäjän perillinen vaatii digijäteiltä miljoonakorvauksia: "Massiivista piratismia"

Hesari herätti ikivihreän Hanki parempaa -konseptin eloon: "Mukana on sopivasti pilkettä silmäkulmassa"

Kuudes uudisti Helsinki Priden brändin: "Lopputulos on enemmän, kuin osasimme toivoa tai pyytää"

Laura Tohtua vahvistamaan Hasan & Partnersin suunnitteluosaamista: "Jonkun on oltava se, joka kokeilee rohkeasti jotain ensimmäisenä"

Osuuko Facebookin muutos karulla tavalla mainostajan kukkaroon? "Meidät heitetään bussin alle"

Ellun Kanojen uusi liiketoimintajohtaja Marjaana Toiminen: "Suurin osa yrityksistä ennustaa tulevaisuutta katsomalla menneeseen"

Ei haukku haavaa tee, se tekee somekampanjan

Näyttelijä Mikko Leppilammen uusi firma lanseerataan formula ykkösten Monacon GP:ssä – tavoitteena viedä pohjoismaisia brändejä maailmalle

Accenturen ja Hertzin oikeusvyyhti sai uuden käänteen – konsulttijätti torjuu syytteet ja nostaa vastakanteen: "Väitteille ei ole perusteita"

Somevaikuttajat tekevät yhä enemmän pitkiä markkinointikampanjoita: "Me olemme tällaisia yhden naisen mainostoimistoja nykyään"

Game of Thronesin vetoavulla myydään lenkkareita ja luomivärejä – kuka hyötyy sarjan megasuosiosta eniten?

Huawei ja Anna Puu lähtivät puhuttelemaan naisia: "Halusimme brändilähettilään, johon suomalaisten on helppo samastua"

Levi Ski Resort ja Avalon kehittävät Leville WOW-asiakaskokemusta strategisina kumppaneina: "Malliesimerkki modernista markkinoinnista"

Sponsorointi & Tapahtumamarkkinointi ry sai uuden hallituksen – puheenjohtajaksi Risto Oksanen

Bloggaaja Jenni Rotonen: "Olen kieltäytynyt monesta rahakkaasta ja kiinnostavasta yhteistyötarjouksesta, jos se on sotinut arvojani vastaan"

Liki 50 miljoonan Instagram-käyttäjän tiedot olivat kaikkien saatavilla – somepalvelulla oli onni matkassaan

Aleksi Miikkulainen ja Laura Battilana asiakkuusjohtajiksi Chimney Groupiin: "Tarinankerronnan ja merkityksellisen sisällön tarve kasvaa"

Tampereen Ratikka valjastaa taiteen osaksi matkakokemusta: "Tulevaisuus ja nykyhetki ovat vahvasti läsnä"

Miljoonatappiot tehnyt vaatemerkki Samuji pysyy pinnalla vain omistajiensa rahoilla

Ilmastonmuutos tarvitsee parempaa tarinankerrontaa ja uusia kertojia

Apple on Cannes Lionsin vuoden luova markkinoija – palkinto tekee kunniaa Steve Jobsin perinnölle

Mirum ja Suomen Tukholman-suurlähetystö tekevät suomalaisesta tyyneydestä vientitavaraa: "Suomalaiset nuoret osaavat elää hetkessä"