Luetuimmat

Peliyhtiö Unityn ulkomaalaiset työntekijät hämmästyivät suomalaisesta työelämästäLomapäivien määrä ja perhevapaat yllättivät Unityn ulkomaalaistaustaiset työntekijät.
Työelämä
Google korostaa Google+:aa hakutuloksissa – Twitter käärmeissäänGoogle tuo hakukoneensa personoituja tuloksia Google+:sta. Kilpailijat eivät ole innoissaan muutoksesta.
Mattila: "Markkinoinnista on turha saarnata uskoville"Valtiotieteiden tohtori Pekka Mattila on nimitetty Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun markkinoinnin laitoksen professoriksi. Mattilan missio on luoda ymmärrys markkinoinnista muillekin kuin markkinointitehtäviin hakeutuville opiskelijoille.
Ruotsin Vuoden toimisto -tutkimus: Forsman & Bodenfors otti voiton isojen toimistojen kategoriassa
Hasan järjestelee johtoaan ja tiivistää yhteistyötä – neljä nimitysuutista kerralla
Markkinointi
Ilmastonmuutoksesta mustetta poliitikkojen kyniin – Helsingin Sanomat lahjoitti kyniä muistuttamaan päätösten allekirjoittajia päästöistä
Markkinointi
Moni selaa pakonomaisesti Tinderiä – tutkimus paljastaa, miksi ei ehkä kannattaisiDeittailun mullistanut Tinder-sovellus on saattanut yhteen monta paria – toiset lyhyemmäksi ja joitakin pidemmäksikin aikaa. Pakonomainen Tinderin räplääminen voi kuitenkin johtaa myös negatiivisiin asioihin.
Lifestyle
Tilaajille
Tilaajille
Avidlyn suunnittelema mainoskuva kohautti taas Itä-Suomessa – tällä kertaa kyseessä ovat paidaton mies ja ”varma saanti”
Markkinointi
Finnpanel lähettää kyselyn mukana setelin, jotta saisi mahdollisimman monelta vastauksen
Media
Pentulive koukuttaa koiranruokabrändin nettisivuille – keskimääräinen katseluaika on yli 22 minuuttia
Markkinointi
Sammio