Kilpailut

M&M 24.8.2016 13:50

A-lehtien blogikilpailu palkitsee nyt myös tubettajia

Kuvakaappaus

Kilpailun tuomaristoon kuuluva, Töttöröö Networkin Sanna Rousi löysi ehdokkaiden joukosta uusia seurattavia kanavia.

Mediatalo A-lehtien järjestämä The Blog Awards Finland laajenee. Tänä vuonna kilpailu palkitsee myös tubettajia.

A-lehtien markkinointipäällikkö Terhi Hauskamaa muistuttaa, että tubekanavien merkitys ja seuraajamäärät ovat lisääntyneet viime vuosina "räjähdysmäisesti".

"Suomessa on tubekanavia, joilla on satojatuhansia seuraajia, mikä on enemmän kuin monilla perinteisillä medioilla. Halusimme tänä vuonna myös nämä sosiaalisen median vaikuttajat ehdolle", Hauskamaa kertoo tiedotteessa.

Kilpailun kaikkiaan 15 kategoriassa on ehdolla 47 blogia ja tubekanavaa. Blogi- ja tubemaailmaan asiantuntijoista koostuva tuomaristo valitsee voittajan jokaisesta kategoriasta. Lisäksi kilpailussa palkitaan eniten yleisöääniä saanut blogi tai kanava.

"Parhaiden videobloggaajien ja tubettajien suosio perustuu ainutlaatuiseen vuorovaikutussuhteeseen yleisön kanssa, joka syntyy monen eri somekanavan välityksellä. Vaikka seuraan työssäni YouTube-vaikuttajia, itse tuomaristotyöskentelyssä löytyi ehdolle asetetuista uusia kanavia seurattavaksi", tuomariston jäsen, vastaava tuottaja Sanna Rousi Töttöröö Networkista kertoo.

Kilpailu palkitsee myös tuloksellista sisältömarkkinointia. Markkinointiviestinnän toimijoille suunnatun The Marketing Awards -kategorian ilmoittautuminen on avoinna.

Kilpailun voittajat julkistetaan 14. lokakuuta A-lehtitalossa järjestettävässä gaalassa.

Kaikkiin ehdokkaisiin, äänestykseen ja markkinointiviestinnän kategoriaan voi tutustua kilpailun verkkosivuilla.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö