Aikakausmedia n ja Markkinointi&MainonnanKuukauden aikkarimainos -kilpailussa ovat nyt vuorossa marraskuun parhaat aikakauslehtimainokset.

Aikakausmedian esiraati valitsi kilpailun shortlistan kuukauden aikana suomalaisissa aikakauslehdissä ilmestyneistä mainoksista. Viiden parhaan joukkoon pääsivät Paulig inTom of Finland -joulukahvin mainos, Helsingin kaupungin kohuakin herättänyt Kotiväkivalta-mainos, Lumene nLähde, Tikkurila nSävylupaus sekä Oikotie nKun aika on.

Äänestä parasta aikakauslehtimainosta. Perustele myös valintasi tämän jutun alla kommenteissa. Muista mainita kommentissasi, mitä mainosta äänestit. Parhaat perustelut pääsevät lehteen!

marras

Kuukauden aikkarimainos -kilpailun tarkoituksena on nostaa esiin hyvää aikakauslehtimainontaa ja inspiroida sen tekijöitä. Kilpailun parhaat mainokset kootaan vuosittain Vuoden aikkarimainokset –julkaisuun. Kilpailua on järjestetty jo vuodesta 2008.

Kisan kolme parasta julkistetaan myöhemmin Markkinointi&Mainonta-lehdessä ja verkossa.