Oura on suomalaisen teknologiabisneksen viime vuosien suuria menestystarinoita. Sormuksen teknologia on poikkeuksellisen innovatiivista, mutta Ouran menestys nojaa suomalaiseksi yritykseksi myös harvinaisen paljon brändiin. Sijoitusyhtiö Proxyn perustajiin kuuluva Aapo Bovellan kertoo Markkinointi & Mainonnalle, miten Ouran brändi rakennettiin.

Tilaajille
Tilaajille
Olemme varanneet tämän sisällön vain tilaajille
Voit kokeilla digitaalista Markkinointi&Mainontaa nyt 1. kuukauden ajan veloituksetta. Tilaajana saat esimerkiksi:
  • Rajoituksettoman lukuoikeuden kaikkiin artikkeleihin
  • Päivittäiset vain tilaajille suunnatut Tähtijutut
  • Markkinointi&Mainonnan näköislehden
Lehden tilaaja, ota digi käyttöön