International Business Awards -kilpailussa palkittiin yhteensä kolme suomalaisyritystä.

Kesko n 75-juhlavuosifilmi pokkasi IBA Silver Stevie -palkinnon Video-kategorian Corporate Overview -sarjassa.

Pohjantähti-Elokuva n tekemä 75 Years of Kesko -historiafilmille tämä on jo kolmas kansainvälinen palkinto tänä kesänä. Toukokuun lopussa filmi palkittiin Creativity International Awards -festivaaleilla myös hopeapalkinnolla ja myöhemmin US International Film & Video Festival -kilpailussa Los Angelesissa Silver Screen Statuette -palkinnolla.

Filmin tuottajana toimi Pepe Teirikari ja ohjaajana Pami Teirikari.

Hopeisen Stevien pokkasi myös viestintätoimisto AC-Sanafor Pfizer ille suunnitellulla ja useiden suomalaisten potilasjärjestöjen kanssa toteutetulla savuttomuustempauksella Don’t Smoke Your Body - Body Tells the Story.

Kampanja rakennettiin body painting -tapahtuman ympärille Helsingin keskustassa viime syksynä. Body painting -taiteilijan luomien maalausten avulla mallien kehoihin maalattiin tupakan aiheuttamia haittavaikutuksia, joita ovat ihon vanheneminen, sikiövauriot, syöpä- ja verisuonisairaudet sekä hedelmättömyys.

Mallien selkään maalattiin kampanjasivuston osoite sekä hashtageja, joiden avulla voi osallistua keskusteluun ja kuvien jakamiseen sosiaalisessa mediassa. Tapahtumavideon voi katsoa täällä.

Tempaus palkittiin Vuoden paras markkinointikampanja -kategorian Healthcare - Disease Education & Awareness and Services -sarjassa.

Kampanjateosten lisäksi "yritysmaailman Oscar" jaettiin myös tavaramerkkien ennakkotutkimuksen automatisoivalle suomalaisyhtiölle TrademarkNow. Yhtiö palkittiin kultaisella Steviellä Vuoden yritys -kategorian Legal-sarjassa.