Adweek on listannut vuoden 2019 25 parasta mainosta. Vahvaa tarinankerrontaa, terävää satiiria, synkkiäkin käänteitä ja kyynelkanavat aukaisevia vuoristoratoja, Adweek kiteyttää listaa, jolle valitut ovat lehden oman valitsijaraadin mukaan työntäneet itsensä pois mukavuusalueiltaan ja kunnianhimoisesti tavoitelleet myös paikkaa kulttuurisen keskustelun keskiössä.

Näin kuvaillaan voittajamainosta:

”Mikään ei valmistellut meitä tähän. Super Bowlin mainokset ovat kaikenlaisia, mutta ei koskaan leuat pudottava yllätys.”

Kyseessä oli HBO:n ja Bud Light´s -oluen yhteismainos, jossa mainostettiin paitsi olutta myös Game of Thronesin viimeistä kautta, ja raati kuvailee, että kyseessä on uusi virstanpylväs brändien yhteistöissä, mutta myös toimistojen. Sen toteuttivat Droga5 ja Wieden + Kennedy.

Kaikki 25 mainosta löytyvät tästä jutusta.