Suomalainen peliyhtiö Seriously käynnisti tällä viikolla äitienpäiväkampanjan YouTube-tähtien kanssa.

Aiemmin Best Fiends -pelistä tunnettu yhtiö on tehnyt kampanjoissaan yhteistyötä peleihin keskittyvien tubettajien kanssa, mutta tällä kertaa yhtiö valitsi toisin, kertoo Pocket Gamer -sivusto.

Uudessa kampanjassaan Seriously tekee yhteistyötä yli kahdensadan lifestyle-tubettajan ja digimaailman vaikuttajan kanssa.

Näihin kuuluvat muun muuassa perhe-elämästä kertova YouTube-kanava Bratayley, jolla on 2,6 miljoonaa tilaajaa sekä hiusmuoti-kanava CuteGirlsHairstyles, jolla on 4,3 miljoonaa tilaajaa.

Yhteistyössä tehdyt videot ovat pyörineet YouTubessa torstaista 5. toukokuuta alkaen. Videoilla kannustetaan pelaamaan Best Fiendsiä ja lunastamaan äitienpäivälahja, jolla pelaaja saa 100 timanttia käyttöönsä pelissä.