Partateristään tuttu Gillette haluaa vakuuttaa kuluttajat siitä, että sen valmistamilla höylillä yksikään partakarva ei jää leukaan törröttämään.

Procter & Gamble n omistama brändi todistelee partateriensä "ainutlaatuista liikkuvuutta" mainoksessa, jossa pianon koneistoa on korvattu brändin partahöylillä.

Mainos on sinällään yksinkertainen, sillä se kuvaa vain pianon soittoa hämärässä huonessa.

Pianon takana istuu newyorkilaismuusikko Son Lux, jota Gillette pyysi säveltämään kappaleen ja soittamaan sen partaterillä "tuunatulla" pianolla.

Legacy marker

Yksinkertaisesta käsikirjoituksesta huolimatta syyskuun alussa julkaistua mainosta on katsottu Youtubessa jo yli 570 000 kertaa.

Kampanjan on suunnitellut mainosjätti Grey. Siitä kertoo myös Adweek.