Suomalaisen eHaven in uusi SPOT-A-SHOP-palvelu kokoaa suosituimpien kansainvälisten muotiverkkokauppojen kaikki alennetut tuotteet yhteen.

"Halusimme tuoda kuluttajille kansainvälisten verkkokauppojen laajan muodin valikoiman helposti saataville ja mahdollisimman edulliseen hintaan", eHavenin toimitusjohtaja, toinen uuden palvelun perustajista Jesse Jyläs sanoo tiedotteessa.

Vastikään lanseeratussa palvelussa ovat tällä hetkellä mukana muun muassa Zalando, Nelly, Asos, Boozt, Yoox, Spartoo ja Stylepit.

Tavoitteena on olla "muodin sekä urheiluvaatteiden Momondo", eHaven kertoo. Momondo toimii vastaavan kaltaisella periaatteella lento- ja hotellimyynnissä.

SPOT-A-SHOP-palvelu on lanseerattu vain Suomessa, mutta tarkoitus on suunnata nopeasti myös ulkomaisille markkinoille.

Hanketta rahoittamassa ovat TEKES ja yksityisiä sijoittajia.