Tätä juttua alettiin tehdä helmikuussa 2020. Idea oli suoraviivainen. Alex Nieminen oli tehnyt tutkielman mainosalan tulevaisuudesta, ja erityisesti siitä, miten disruptio vaikuttaa huipputoimistojen kilpailukykyyn. Hän oli haastatellut erityisesti Lontoossa alan edelläkävijöitä ja valtahahmoja Sir Martin Sorrellia myöten. Tarkoitus oli käydä läpi tulokset ja julistaa, miten mainosmaailma makaa.

Tilaajille
Tilaajille
Olemme varanneet tämän sisällön vain tilaajille
Voit kokeilla digitaalista Markkinointi&Mainontaa nyt 1. kuukauden ajan 1 € veloituksella. Tilaajana saat esimerkiksi:
  • Rajoituksettoman lukuoikeuden kaikkiin artikkeleihin
  • Päivittäiset vain tilaajille suunnatut Tähtijutut
  • Markkinointi&Mainonnan näköislehden
Lehden tilaaja, ota digi käyttöön