Suomalaiset arvostavat tuotteen alkuperästä, tuotantotavasta tai ravitsemuksellisesta laadusta kertovia merkkejä yhä enemmän. Näin voi päätellä Brändien arvostus 2020 -tutkimuksen tuloksista: kaikkien tutkimuksessa kyseiseen luokkaan kuuluvien merkkien arvostus on kasvanut sekä tänä vuonna että viime vuonna edelliseen vuoteen verrattuna. Tuotteen alkuperästä, tuotantotavasta tai ­ravitsemuksellisesta laadusta kertovat merkit ovat tutkimuksen arvostetuin toimiala, ja niitä myös suositellaan mieluusti.

Tilaajille
Tilaajille
Olemme varanneet tämän sisällön vain tilaajille
Voit kokeilla digitaalista Markkinointi&Mainontaa nyt 1. kuukauden ajan 1 € veloituksella. Tilaajana saat esimerkiksi:
  • Rajoituksettoman lukuoikeuden kaikkiin artikkeleihin
  • Päivittäiset vain tilaajille suunnatut Tähtijutut
  • Markkinointi&Mainonnan näköislehden
Lehden tilaaja, ota digi käyttöön