Yrityskaupat

M&M 22.6.2016 09:47

Aller syventää digiosaamistaan - ostaa OTW:n

Sisältömarkkinointiyritys OTW jatkaa liiketoimintaansa omalla brändillään.

Ruotsin Aller Media ostaa sisältömarkkinointiyritys OTW:n.

Yrityskaupan myötä Aller syventää digitaalista osaamistaan ja pohjoismainen media- ja markkinointikonserni vahvistaa asemiaan entisestään sisältömarkkinointikentällä.

Tukholmassa ja Göteborgissa konttoreitaan pitävä OTW tuottaa muun muassa useita ruotsalaisia aikakauslehtiä ja tv-ohjelmia. OTW:n käsialaa ovat muun muassa lentoyhtiö SAS:n asiakaslehti Scandinavian Traveler sekä TV4:n Sommar med Ernst -lifestyleohjelma.

OTW:n asiakkaisiin kuuluvat muun muassa ruotsalainen huonekalujätti Ikea ja pankkikonserni Nordea.

OTW jatkaa liiketoimintaansa omalla brändillään ja erillisenä yksikkönä olemassa olevissa toimipaikoissaan. OTW:n toimitusjohtaja Anders Rask ja muu johto sekä työntekijät jatkavat työtehtävissään nykyisten sopimusten mukaan.

Aller Media osti vuonna 2014 ruotsalaisen Make Your Mark -sisältömarkkinointiyrityksen sekä kahdesta asiakasjulkaisutalosta, Datagraf Communications ja DG Media, koostuvan tanskalaisen Datagraf Group -konsernin.

Suomen Aller Media perusti oman sisältömarkkinointiyksikkönsä myös vuonna 2014 ja osti samana syksynä tytäryhtiön, sosiaalisen liiketoiminnan asiantuntijayritys Dinglen.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö