Alusvaatejätti Victoria's Secret yrittää houkutella teini-ikäisiä tyttöjä asiakkaikseen. Yhtiö on panostanut paljon nuorisobrändiinsä, Pinkiin, ja panostanut jopa vuosittaisessa muotinäytöksessään nuorempaan asiakaskuntaan.

Myös Victoria's Secretin uusi mainoskampanja "Bright Young Things" tavoittelee teiniyleisöä. Kampanjalla mainostetaan värikkäitä alusvaatteita, collegehousuja, t-paitoja ja reppuja.

Business Insiderin mukaan Victoria's Secretin keskittyminen nuoriin käy järkeen, sillä teinitytöt ovat osoittaneet innostuksensa söpöjä alusvaatteita kohtaan. Myös vanhemmat suostuvat maksamaan niistä.

Pink on virallisesti kohdennettu yliopistoikäisille, mutta Victoria's Secret on myöntänyt suunnitelleensa mallistoa myös nuorempia tyttöjä ajatellen.

"Millainen 15- tai 16-vuotias haluaa olla? Hän haluaa näyttää vanhemmalta ja yhtä siistiltä kuin yliopistoa käyvät tytöt. Se on osa Pinkin taikaa", hehkuttaa yhtiön talousjohtaja Stuart Burgdoerfer.