Suomessa markkinointiviestinnän ala tunsi tänä keväänä koronakriisin vaikutukset ensimmäisten joukossa heti maaliskuun puolivälissä. Mainosbudjetit jäätyivät, toimeksiantoja peruttiin tai siirrettiin ja useat alan toimistoista ovat joutuneet lomauttamaan henkilöstöään. Perinteisesti toimistoista Dynamon konkurssikin on nähty, ja tämä on vasta alkua.

Tilaajille
Tilaajille
Olemme varanneet tämän sisällön vain tilaajille
Voit kokeilla digitaalista Markkinointi&Mainontaa nyt 1. kuukauden ajan 1 € veloituksella. Tilaajana saat esimerkiksi:
  • Rajoituksettoman lukuoikeuden kaikkiin artikkeleihin
  • Päivittäiset vain tilaajille suunnatut Tähtijutut
  • Markkinointi&Mainonnan näköislehden
Lehden tilaaja, ota digi käyttöön